English

آغاز دور جدید رقابت‌های ووشوی لیگ بانوان از فردا

فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر ووشوی بانوان ایران از پنجشنبه ۲۰ مهر آغاز می‌شود.

آغاز دور جدید رقابت‌های ووشوی لیگ بانوان از فردا

به گزارش خبرگزاری موج، فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر ووشوی بانوان ایران از روز پنجشنبه ۲۰ مهر با تحت عنوان ستارگان برتر آغاز می‌شود. در دور جدید رقابت‌های ووشوی لیگ بانوان هفت تیم حضور دارند که در یک گروه به صورت رفت و برگشت به رقابت می‌پردازند.

تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور ایذه، فولاد مبارکه اصفهان، هیات ووشوی شبستر، هیات البرز، هیات کردستان و کمیته شینگ یی چوان در این مسابقات در دو بخش ساندا و تالو به میزبانی آکادمی ووشو به رقابت می‌پردازند.

در هفته نخست این رقابت‌ها تیم‌های هیات شبستر و هیات البرز، کمیته شینگ یی چوان و هیات کردستان و در پایان دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور ایذه به مصاف هم می‌روند.

اما در هفته دوم این رقابت‌ها تیم‌های کمیته شینگ یی چوان و فولاد مبارکه، دانشگاه آزاد اسلامی و هیات البرز و در پایان دانشگاه پیام نور ایذه و هیات کردستان به مصاف هم می‌روند.

همچنین به گفته‌ی شهین نظری نایب رئیس فدراسیون ووشوی ایران پس از اتمام این رقابت‌ها، در آبان ماه رقابت‌های کشوری ووشو پیگیری می‌شود که استان البرز میزبان بانوان است و برای آقایان استان زنجان میزبانی می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی