English

محمود مشحون:

ما مخالف حضور تماشاگران نیستیم

رئیس فدراسیون بسکتبال تاکید کرد: ما مخالف حضور تماشاگران نیستیم. هدف این بود که تماشاگران اتوبوسی از شهری به شهر دیگر نروند.

ما مخالف حضور تماشاگران نیستیم

به گزارش خبرگزاری موج، محمود مشحون درباره نحوه حضور تماشاگران در سالن‌های بسکتبال اظهار کرد: در تمام سال‌های گذشته فدراسیون برای برگزاری لیگ‌های کشوری با خود باشگاه‌ها هماهنگ کرده و به عنوان مجری اجرا کننده تصمیم‌هایی است که مسوولان خود باشگاه‌ها در جلسه می‌گیرند. ما هیچ وقت چیزی را برای باشگاه‌ها تعیین نکردیم و تنها اجرا کننده آنچه بودیم که در جلسه، مسوولان خود باشگاه‌ها تصمیم گرفتند.

رئیس فدراسیون بسکتبال ادامه داد: در روز جلسه باشگاه‌ها که درباره همه موارد تصمیم‌گیری شد باشگاه‌ها خودشان این موضوع را عنوان کردند که تیم مهمان همراه خودش تماشاگر اتوبوسی نیاورد. با توجه به اینکه سالن هر شهر ظرفیت متفاوت دارد و مشخص نیست جایگاه مهمان چه اندازه است باشگاه‌ها این درخواست را داشتند که تماشاگری توسط باشگاه‌ها به شهر میزبان نرود. با توجه به اینکه جایگاه مشخص نیست و مدیریت نمی‌شوند این موضوع مطرح شد که در نهایت خود باشگاه‌ها رای به انجام دادند و تصویب شد.

او افزود: فدراسیون اجرا کننده تصمیمی است که خود باشگاه‌ها گرفته‌اند اما تاکید می‌کنم که ما مخالف حضور تماشاگران نیستیم. هدف این بود که تماشاگران اتوبوسی از شهری به شهر دیگر نروند اما اگر کسی هوادار یک تیم دیگر بود و وارد سالن شد کسی جلوی او را نمی‌گیرد. مثلا در تهران یک نفر هوادار مهرام است و یک نفر هوادار دانشگاه‌آزاد. کسی از ورود هوادار تهرانی که طرفدار مهرام است به سالن دانشگاه‌آزاد جلوگیری نمی‌کند. متاسفانه درباره این موضوع برای برخی دوستان سوءتفاهم ایجاد شد که ما تلاش کردیم این موضوع حل شود.

مشحون تاکید کرد: با این اتفاق میزبان که مسوول برگزاری مسابقه است باید تمام و کمال بهترین شرایط را برای مسابقه ایجاد کند و دیگر بهانه‌ای هم نخواهد داشت و قطعا در صورت بروز مشکل باید توضیح هم بدهد.

محمود مشحون

رئیس فدراسیون بسکتبال در پاسخ به این سوال که برای فصل جاری چه جرایمی برای جلوگیری از حاشیه در نظر گرفته‌است؟ تصریح کرد: ما سال گذشته تصمیم داشتیم که با حواشی به شدت مقابله کنیم اما مربیان آمدند و گفتند که خودشان جلوی حواشی را می‌گیرند و تعهد دادند که مشکلی پیش نمی‌آید. ما قبول کردیم اما بعد از یکی دو مسابقه دیدیم که چیزی عوض نشده‌است. به همین دلیل امسال برابر هر خطا و حاشیه‌ای با قدرت می‌ایستیم و کمیته انضباطی به طور کامل مراقب اتفاق‌ها خواهد بود.

اخلاق و روح پهلوانی در مسابقات برای ما اهمیت زیادی دارد 

مشحون در پایان بیان کرد: هدف ما این است که لیگ برتر با بهترین شرایط برگزار شود و ما شاهد شان و شخصیت همیشگی این رشته دانشگاهی در طول مسابقات باشیم. اخلاق و روح پهلوانی در جریان مسابقات برای ما اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل دوست نداریم حاشیه‌سازان تلاش چندین مجموعه را زیر سوال ببرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه