English

آغاز مسابقات تکواندوی قهرمانی کشور بانوان از شنبه

مسابقات تکواندوی قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان در بخش بانوان، از روز شنبه آغاز می‌شود.

آغاز مسابقات تکواندوی قهرمانی کشور بانوان از شنبه

به گزارش خبرگزاری موج، بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان در گروه زنان با عنوان «جام سفیر کره‌جنوبی» از روز شنبه (22مهر) به مدت دو روز با حضور 210 تکواندوکار و در قالب 29 تیم از استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان، هرمزگان و یزد برگزار می گردد.

مبارزات گروه زنان در اوزان فرد (46-، 53-، 62- و 73- کیلوگرم) روز شنبه (22 مهرماه) و در اوزان زوج (49-، 57-، 67- و 73+ کیلوگرم) روز پایانی رقابت ها، یکشنبه (23 مهرماه) پیگیری خواهد شد.

همچنین با همکاری کمیته فرهنگی رقابت‌هایی ویژه قاریان تکواندوکار (قرائت از جزء‌های اول و دوم قرآن کریم) در روز دوم مسابقات برگزار می‌شود که از هر استان تنها یک نماینده می تواند در این مسابقات شرکت کند (یک تکواندوکار از ترکیب اصلی تیم یا یک نماینده خارج از ترکیب تیم که کمربند دان یک داشته باشد).

با توجه به اینکه ثبت نام شرکت کنندگان در مسابقات قرآنی خارج از سایت بوده است، نماینده قرآنی استان می‌بایست معرفی نامه رسمی از هیات تکواندوی استان را همراه داشته باشد.

در پایان بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی کشور، تکواندوکاران تهرانی با کسب 2 مدال طلا، 3 نقره، یک برنز و 5 امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد، هوگوپشان البرزی با کسب 3 مدال طلا، یک نقره، یک برنز و 58 امتیاز نایب قهرمان شدند و نمایندگان تیم اصفهان نیز با کسب یک مدال طلا، یک برنز و 35 امتیاز سوم شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه