English

شیخ‌ ویسی:

هدف ما پیروزی برابر شاگردان برانکو است

وحید شیخ‌ ویسی درباره دیدار این هفته استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس گفت: هدف ما پیروزی برابر شاگردان برانکو است و امیدوارم بتوانیم به پیروزی برسیم.

 هدف ما پیروزی برابر شاگردان برانکو است

به گزارش خبرگزاری موج، وحید شیخ‌ ویسی درباره دیدار این هفته استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس بیان کرد: پرسپولیس تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد. هدف ما پیروزی برابرشاگردان برانکو است و امیدوارم بتوانیم به پیروزی برسیم.مهم ترین دغدغه ما بی پولی است و مدیران قول داده اند تا امروز به حساب اعضای تیم پول واریز کنند که متاسفانه تا کنون این اتفاق رخ نداده است و اگر امروز پول دریافت نکنیم، قطعا مقابل پرسپولیس به میدان نمی رویم.

او درباره غیبتش در این دیدار بیان کرد: در بازی با فولاد از ناحیه عضله دو قلو دچار مصدومیت شدم و متأسفانه 3-4 هفته غایب هستم، البته مشکلی نیست زیرا گودرز داوودی دروازه بان بسیار خوبی است که می تواند در ماه آینده خودش را نشان دهد و امیدوارم که او عملکرد مناسبی داشته باشد.

دروازه بان استقلال خوزستان درباره دیدار با ملوان هم خاطرنشان کرد: قرعه خوبی نصیب مان شد و امیدوارم مقابل نماینده بندرانزلی بازی خوبی انجام دهیم و به پیروزی برسیم. ملوان تیم ریشه داری است و قطعا مقابل این تیم دیدار سختی داریم. در این مرحله بیشتر تیم های لیگ برتری به مصاف تیم های لیگ یکی می روند و امیدوارم تیم ما هم بتواند مقابل شاگردان دست نشان به پیروزی برسد.

شیخ ویسی در پایان گفت: بازیکنان خوب و جوانی داریم و آنها می توانند جایگزین بازیکنان غایب شوند، هدف ما پیروزی مقابل پرسپولیس است و امیدوارم با حمایت هواداران و برنامه مربیان بتوانیم این تیم را شکست دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه