English

بوریس ایگناتیف:

روسیه کار سختی برای شکست ایران دارد

بوریس ایگناتیف گفت: ایران تیم غیر قابل پیش‌بینی و قدرتمندی دارد. فرق زیادی بین ایران و کره وجود دارد و من به همین خاطر معتقدم که روسیه کار سختی برای شکست ایران دارد.

روسیه کار سختی برای شکست ایران دارد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اکسپرس، دو تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران و روسیه قرار است امشب (سه‌شنبه) از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهر کازان برابر هم به میدان بروند.

بوریس ایگناتیف، سرمربی سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال روسیه درباره این بازی، گفت‌: من بازی‌های ایران را در انتخابی جام جهانی ندیده‌ام ولی شناختی که از این تیم دارم این است که ایران تیم غیر قابل پیش‌بینی و قدرتمندی است. آنها در انتخابی جام جهانی بسیار خوب عمل کردند. بازیکنان خوب و تکنیکی در تیم‌ ‌ملی ایران حضور دارند و از نظر فیزیکی هم از شرایط بسیار خوبی برخوردارند. فرق زیادی بین ایران و کره وجود دارد و من به همین خاطر معتقدم که روسیه کار سختی برای شکست ایران دارد.

ایگناتیف در پایان صحبت‌های خود، گفت‌: فکر نکنم روسیه در حال‌ حاضر ۱۰۰ درصد آماده باشد چون سه روز قبل بازی کرده و چند بازیکن خود را نیز در اختیار ندارد. با این حال سرمربی روسیه باید این را بداند که ایران خیلی قوی‌تر از کره است و کار راحتی برای پیروزی در این بازی ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه