English

تمرینات بدنسازی شفر استقلال را از مصدومیت های پیاپی نجات می دهد

وینفرد شفر امیدوار است با بدنسازی دوباره و کار بدنی، استقلال را از مصدومیت‌های پیاپی نجات دهد.

تمرینات بدنسازی شفر استقلال را از مصدومیت های پیاپی نجات می دهد
به گزارش خبرگزاری موج، منصوریان در روزهایی که هدایت استقلال را به عهده داشت، زمان زیادی را به کارهای بدنی اختصاص می‌داد. منصوریان حتی در مقاطع زیادی شخصا کار بدنی بازیکنان را زیر نظر گرفته بود. استقلال حتی در اردوی پیش فصل ارمنستان که هنوز مربی بدنساز نداشت،کارهای بدنی‌اش توسط منصوریان و علی چینی صورت می‌گرفت.
 
در زمان جدایی استیو جونز هم بازیکنان زیر نظر منصوریان وزنه می‌زدند. در آن زمان ابتدا اعلام شده بود که مشکل جونز با استقلال بر سر مسائل مالی است. ولی بعدها این شایعه مطرح شد که تمرینات بدنسازی هر هفته به ایمیل منصوریان ارسال می‌شد و منصوریان علاقمند بود تمریناتی که برای او فرستاده می‌شود را در استقلال پیاده کند.
 
منصوریان تاثیرات حضور مارکو در پرسپولیس و بدنساز برزیلی در استقلال‌خوزستان را در سال قهرمانی آن‌ها دیده بود و از اهمیت استخدام یک بدنساز خوب باخبر بود. به همین خاطر در سال دوم حضورش روی نیمکت استقلال، مک‌درموت ایرلندی که سابقه همکاری با کی‌روش را در تیم ملی ایران داشت به مجموعه استقلال اضافه کرد. ولی به نظر این تلاش منصوریان هم بی‌فایده بود.
 
حالا با اضافه شدن وینفرد شفر، سرمربی استقلال اصلا از اوضاع بدنی آبی‌ها رضایت ندارد. شفر از روز اولی که به تمرین استقلال رفت تا به حال، بیشترین نارضایتی‌اش را از وضعیت بدنی استقلال اعلام کرده است.
شفر در نشست خبری امروزش هم به وضعیت بدنی بازیکنان اشاره‌ای داشت. به همین دلیل بازیکنان تیم قرار شده که حداقل دوبار در هفته، در سالن وزنه حاضر شوند و تمرینات جدیدی را زیر نظر مک‌درموت پشت سر بگذارند.
 
استقلال در دوران منصوریان با مصدومان زیادی مواجه شده بود. پادوانی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، میلاد زکی پور، سجاد شهباززاده، پژمان منتظری، مجید حسینی و داریوش شجاعیان ده بازیکنی هستند که در همین فصل به دلیل مصدومیت حداقل یک بازی استقلال را در دوران منصوریان از دست دادند. شفر امیدوار است با بدنسازی دوباره و کار بدنی، استقلال را از مصدومیت‌های پیاپی نجات دهد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه