English

زمان برگزاری مسابقات جهانی وزنه‌برداری معلولان تغییر کرد

رئیس انجمن وزنه‌برداری معلولان گفت: به دلیل همزمانی مسابقات جهانی وزنه‌برداری معلولان در مکزیک و بازیهای پاراآسیایی جوانان در ابوظبی امارات، تنها تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان در جهانی مکزیک شرکت خواهد کرد.

زمان برگزاری مسابقات جهانی وزنه‌برداری معلولان تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری موج، علی اصغر رواسی افزود: مسابقات جهانی وزنه‌برداری معلولان در رده سنی جوانان و بزرگسالان قرار بود اوایل مهرماه به میزبانی مکزیکوسیتی برگزار شود که به دلیل وقوع زلزله این رقابت‌ها به تعویق افتاد. البته بعد از بررسی‌های به عمل آمده توسط کمیته بین‌المللی پارالمپیک(IPC) و طبق پیشنهاد این کمیته، زمان برگزاری مسابقات جهانی وزنه‌برداری معلولان با 2 ماه تاخیر به 6 آذر به میزبانی خود مکزیک موکول شد که مورد توافق تمام کشورها قرار گرفت. از سوی دیگر چون همزمان با برگزاری مسابقات جهانی وزنه‌برداری معلولان در رده سنی بزرگسالان و جوانان در مکزیک، بازیهای پاراآسیایی جوانان نیز در ابوظبی امارات برگزار می‌شود، طبق تصمیمات به عمل آمده قرار بر این شد تنها تیم ملی بزرگسالان در مسابقات جهانی وزنه‌برداری شرکت کند و تیم ملی جوانان برای حضور در بازیهای پاراآسیایی راهی امارات شود.

وی گفت: تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی وزنه‌برداری 4 آذر عازم مکزیک می‌شود و رقابت ها از 6 آذر به مدت یک هفته در مکزیکوسیتی برگزار خواهد شد.

رئیس انجمن وزنه‌برداری معلولان پیرامون این پرسش که آیا در ترکیب تیم اعزامی به مسابقات جهانی مکزیک تغییراتی ایجاد خواهد شد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: برای این که بتوانیم تیم خوبی را راهی رقابت‌های جهانی کنیم و به بهترین نتیجه ممکن در مکزیک دست پیدا کنیم، به جز 12 وزنه‌بردار اعزامی که قبلا اسامی آنها را عنوان کرده بودیم، روح الله رستمی و مانی دهباشی دو وزنه‌بردار دیگری هستند که به ترکیب تیم اعزامی اضافه شدند و اولین اردوی آنها از هفته آینده برپا می‌شود و تا زمان اعزام به مسابقات جهانی مکزیک ادامه خواهد داشت.

رواسی درباره وضعیت تیم جوانان و زمان برگزاری اردوی آنها برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی جوانان امارات افزود: چون تیم جوانان دیگر تیم بزرگسالان را در مسابقات جهانی مکزیک همراهی نخواهد کرد، اردوی آنها جدا از اردوی بزرگسالان و نزدیک اعزام به بازیهای پاراآسیایی جوانان تشکیل خواهد شد تا تیم خوبی را نیز در جوانان برای بازیهای پاراآسیایی جوانان در امارات داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی