English

سرمربی تیم آینده سازان:

نظارتی در لیگ بانوان وجود ندارد

سرمربی تیم آینده سازان گفت: یک هفته تا آغاز رقالبت ها باقی مانده است و هنوز تکلیف حضور تیم قهرمان مشخص نیست، چون نظارتی در لیگ بانوان وجود ندارد.

نظارتی در لیگ بانوان وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، سمیه شهبازی درباره وضعیت تیم آینده سازان اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت اصلا مشخص نیست و شاید تیم منحل شود. این به فوتبال بانوان کشور لطمه می زند. متاسفانه زمانی که صحبت می کنیم می گویند به ما ربطی ندارد و به راحتی از موضوع می گذرند و در آینده نیز انتظار کسب نتایج خوب از تیم ملی دارند.

او در ادامه افزود: حدود 6 ماه در حال صحبت و گفت و گو هستم اما اصلا توجهی ندیدم. هیچ گاه به بخش بانوان اهمیتی نمی دهند. ما فقط توجه می خواهیم. تیم ما قهرمان شد اما دریغ از یک دلگرمی!

شهبازی با اشاره به مسخره شدن لیگ بانوان خاطر نشان کرد: لیگ بانوان را مسخره می کنند. چرا باید لیگ بانوان را مسخره کنند؟

او در پاسخ به این سوال که یک هفته تا آغاز رقالبت های باقی مانده است و هنوز تکلیف حضور تیم قهرمان مشخص نیست؟ گفت: چون نظارتی در لیگ بانوان وجود ندارد. در بخش مردان ناظر فنی، ناظر داوری و... وجود دارد اما در بخش زنان هیچ نظارتی نیست. لیگ بانوان چیزی ندارد بعد چطور انتظار دارند تیم ملی نتیجه کسب کند؟ چطور انتظار دارند بنگلادش و میانمار از ایران پیشی نگیرند؟

سرمربی تیم آینده سازان درباره اینکه حال اگر مشکلات برطرف و تیم در لیگ حاضر شود آیا بازیکنان آماده هستند؟ پاسخ داد: تمام تمرکز بازیکنان در این مدت بر روی حضور یا عدم حضور تیم در لیگ بوده است و تمرینی وجود نداشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه