English

آرژانتین اگر بتواند جام جهانی راه یابد، مدعی قهرمانی خواهد بود

سرمربی اروگوئه گفت: آرژانتین برای صعود به جام جهانی با مشکل روبه‌رو بوده است ولی اگر بتواند به این رقابت‌ها راه یابد، مدعی قهرمانی خواهد بود.

آرژانتین اگر بتواند جام جهانی راه یابد، مدعی قهرمانی خواهد بود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اولاریون، رقابت‌های انتخابی جام جهانی در قاره آمریکای جنوبی به هفته آخر خود نزدیک می‌شود؛ جایی که چهره تیم‌های راه یافته به بیست و یکمین دوره جام جهانی مشخص می‌شود. در این بین ممکن است آرژانتین یکی از پرافتخارترین تیم‌های جهان نتواند به جام جهانی برسد.

اسکار تابارس سرمربی اروگوئه در پاسخ به این سوال که ممکن است جام جهانی بدون لیونل مسی ارزش و اهمیت خود را از دست بدهد گفت: من فکر نمی‌کنم این طور باشد و از اهمیت جام جهانی به خاطر صعود نکردن آرژانتین و لیونل مسی کاسته شود. همچنین باید بدانیم خیلی از بازیکنان بزرگ در تاریخ فوتبال بودند که قهرمان جهان نشدند ولی همیشه به عنوان بازیکنان بزرگ در ذهن علاقه‌مندان به فوتبال خواهند بود. آرژانتین برای صعود به جام جهانی با مشکل روبه‌رو بوده است ولی اگر بتواند به این رقابت‌ها راه یابد، مدعی قهرمانی خواهد بود. 

لیونل مسی

مسی یک تنه نمی تواند آرژانتین را به جام جهانی ببرد

او در ادامه گفت: لیونل مسی بازیکن بزرگی است ولی به تنهایی نمی‌تواند این تیم را به جام جهانی برساند. مسی به کمک بقیه بازیکنان تیم ملی کشورش نیاز دارد تا بتواند این تیم را به جام جهانی برساند. فوتبال بازی آسانی نیست و خیلی مواقع بازیکنان بزرگ نمی‌توانند از پس آن برآیند. اگر شما به آمار لیونل مسی در دوران فوتبالش نگاه کنید متوجه می‌شوید که آمار او فوق‌العاده بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه