English

اظهارات کرمی درباره دوپینگ تکواندو کار تیم ملی نونهالان

مدیر اسبق تیم‌ ملی نونهالان تکواندو با ابراز ناراحتی از مثبت اعلام شدن دوپینگ تکواندو کار تیم ملی نونهالان گفت: در تیم اعلام کرده بودیم هر دارویی که قرار است برای ورزشکاران تجویز شود باید زیر نظر پزشک تیم باشد.

اظهارات کرمی درباره دوپینگ تکواندو کار تیم ملی نونهالان

به گزارش خبرگزاری موج، یوسف کرمی با ابراز ناراحتی از مثبت اعلام شدن دوپینگ تکواندو کار تیم ملی نونهالان اظهارکرد: متأسفانه این یک اتفاق نادر در رده‌های پایه‌ی ورزش‌های رزمی کشور بود. تنها به خاطر یک ناآگاهی از سوی والدین این کودک، تمام زحمات تیم ملی تکواندوی نونهالان به باد رفت. امیدوارم از این اتفاق درس بگیریم تا در آینده با این اتفاقات مواجه نشویم.

مسابقات تکواندو دوپینگ

او ادامه داد: در تیم اعلام کرده بودیم هر دارویی که قرار است برای ورزشکاران تجویز شود باید زیر نظر پزشک تیم باشد. این تکواندوکاران به مدت یک ماه در اختیار تیم ملی و فدراسیون بودند اما این جریان به دو ماه قبل از عضویت این ورزشکار در تیم مربوط می‌شود. فدراسیون تکواندو به دلیل هزینه‌های بالا توانایی گرفتن تست دوپینگ از همه‌ی ورزشکاران را حتی در رده‌ی بزرگسالان ندارد و  احتمالا پدر این پسر فکر کرده که در رده‌ی نونهالان تست دوپینگ نداریم. البته به گفته پدر او این دارو تنها برای رشد قد این ورزشکار نونهال تزریق شده است.

او درباره‌ی مثبت اعلام شدن تست دوپینگ تکواندوکار نونهال ادامه داد: قطعا این مسئله بر روی چهره و رنکینگ تکواندوی ایران در جهان تاثیر دارد و تنها دلیل آن بی‌اطلاعی و ناآکاهی پدر این ورزشکار است. باید سعی کنیم این مسائل را در شهرستان‌ها آموزش دهیم تا دیگر چنین مشکلات ناراحت کننده‌ای را در ورزش تکواندو شاهد نباشیم زیرا تأثیرات مخرب این داروها از تأثیرات مثبت‌شان بیشتر است.

کرمی افزود: درحال حاضر سمتی در تیم ملی نونهالان ندارم اما با تشکیل تیم ملی نونهالان هر تصمیمی که فدراسیون بگیرد را قبول می‌کنم. هدف من کمک کردن به تکواندوی ایران است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه