English

لوو:

تکرار قهرمانی در جام جهانی سخت است

سرمربی تیم ملی آلمان گفت: می‌خواهیم در چند ماه باقی‌ مانده سخت تلاش کنیم چون تکرار قهرمانی در جام جهانی کار سختی است و ما می‌خواهیم از عهده این کار سخت برآییم.

تکرار قهرمانی در جام جهانی سخت است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از نشریه کیکر، تیم‌ ‌ملی فوتبال آلمان موفق شد قاطعانه جواز حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را به دست بیاورد. در حالی که صعود ژرمن‌ها به این رقابت‌ها قطعی شده بود، آنها موفق شدند دیشب (یک‌شنبه) در دیداری تشریفاتی در حالی که خیلی از بازیکنان اصلی خودشان را در اختیار نداشت، برابر آذربایجان با نتیجه‌ ۵ بر یک به برتری برسند.

یوآخیم لوو بعد از پیروزی تیمش برابر آذربایجان در نشست خبری خود گفت‌: اول از همه به بازیکنانم تبریک می‌گویم نه تنها برای این بازی بلکه برای تمام بازی‌های خوب و بی‌نقصی که ما در انتخابی جام جهانی روسیه داشتیم ولی متاسفانه یک خبر بد، کمی خوشحالی ما را از بین برد و آن هم مصدومیت موستافی بود. در ابتدا ما فکر می‌کردیم که مصدومیت او جزئی است و او فقط گرفتگی عضله دارد ولی به نظر مصدومیت او جدی‌تر از این‌ها است. با این حال هم برای شکودران موستافی و نیکلاس سوله آرزوی سلامتی می‌کنم که در این بازی مصدوم شدند و امیدوارم که آنها را به زودی در تیم‌های‌شان ببینیم.

یوآخیم لوو قهرمانی درجام جهانی

تیم‌ ‌ملی فوتبال آلمان در گروه راحتی برای انتخابی در جام جهانی روسیه قرار داشت و خیلی‌ها توانایی این تیم برای تکرار قهرمانی در جام جهانی را زیر سوال بردند که سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان این طور پاسخ داد: قطعا اگر ما ملاکمان این صعود باشد کاملا در اشتباه بوده‌ایم. ما دستاورد خوبی به دست آوردیم ولی انتخابی جام جهانی با جام جهانی خیلی فرق می‌کند و حریفان، آن حریفان نیستند. ما کار زیادی برای انجام دادن پیش رو داریم. می‌خواهیم در چند ماه باقی‌ مانده سخت تلاش کنیم چون تکرار قهرمانی در جام جهانی کار سختی است و ما می‌خواهیم از عهده این کار سخت برآییم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه