English

پیروزی تیم خاتم اردکان در لیگ برتر والیبال

در نخستین دیدار از هفته اول لیگ برتر والیبال تیم خاتم اردکان موفق شد سه بر دو تیم شمس را شکست دهد.

پیروزی تیم خاتم اردکان در لیگ برتر والیبال

به گزارش خبرگزاری موج، هفته نخست لیگ برتر والیبال ظهر امروز با دیدار تیم های شمس و خاتم اردکان آغاز شد.
در دیدار افتتاحیه لیگ برتر والیبال، از ساعت ۱۳ در سالن فدراسیون والیبال دو تیم شمس تهران و خاتم اردکان در حضور تقریبا ۱۰۰ تماشاگر به مصاف هم رفتند و در پایان تیم خاتم موفق شد سه بر دو برابر حریف به پیروزی برسد.
شاگردان میر حسینی ست های این بازی را با امتیاز های ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۹، ۲۳ بر ۲۵، ۲۴ بر ۲۶ و ۱۵ بر ۱۲ به سود خود به پایان بردند.
بازیکنان تیم شمس همگی نفرات تیم ملی نوجوانان هستند که در این فصل و با هدایت محمد وکیلی در رقابت های لیگ برتر شرکت دارند.
با توجه به آنکه روند تعمیرات در خانه والیبال هنوز ادامه دارد قرار است میزبانی تیم های تهرانی در دو هفته نخست در سالن فدراسیون والیبال انجام شود و از هفته سوم دوباره دیدارهای تیم های تهرانی در خانه والیبال خواهد بود.
در ادامه دیدار های هفته نخست، در مهمترین دیدار و از ساعت ۱۵ بانک سرمایه، مدافع عنوان قهرمانی به مصاف شهرداری تبریز می رود و در آخرین دیدار پیکان تهران از ساعت ۱۷:۳۰ رو در روی شهرداری تبریز قرار می‌گیرد.
 همچنین دیدار تیم های ایرانیان گنبد با شهرداری ارومیه، کاله مازندران با سایپا تهران و سارویه با رعد پدافند ساری از ساعت ۱۶ آغاز می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه