English

چمنیان:

همه بازی‌ها یک چالش تازه به حساب می‌آیند

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران گفت: در جام جهانی همه بازی‌ها برای من و تیمم یک چالش تازه به حساب می‌آیند.

همه بازی‌ها یک چالش تازه به حساب می‌آیند

به گزارش خبرگزاری موج، عباس چمنیان در گفت و گو با خبرنگار اکسپرس هند درباره دیدار تیم ایران مقابل آلمان در جام جهانی نوجوانان و این که آیا این مسابقه برای او و تیمش یک چالش محسوب می‌شود یا نه، عنوان کرد: نه فقط مسابقه با آلمان که همه بازی‌ها برای من و تیمم یک چالش تازه به حساب می‌آیند. ما حتی برای دیدار با تیم‌هایی که از نظر نام و اعتبار در ردیف کمتری قرار دارند برنامه ریزی مشخصی داریم و برای حریف احترام قائل می‌شویم.

وی ادامه داد: سطح مسابقات جام جهانی بالا است. به همین دلیل ما تلاش می‌کنیم خودمان را در بالاترین سطح آمادگی ممکن حفظ کنیم. پس از بازی دیشب (شنبه) با گینه همه توجه و تمرکز ما به بازی با آلمان است.

عباس چمنیان مسابقات جام جهانی نوجوانان

سرمربی تیم نوجوانان ایران در پاسخ به این پرسش که چه دیدگاهی درباره بازیکنان تیمش دارد گفت: من نام خاصی را بیان نمی‌کنم و فقط می‌گویم که دنیای فوتبال باید بداند که کل تیم نوجوانان ایران یک تیم واقعی است. در تیم ایران بازیکنان مستعد زیادی حضور دارند که می‌توانند در آینده و برای سال‌های متمادی بزرگی کنند. کل تیم ایران بازیکنان بزرگی هستند. من بر این باورم از تیم فعلی بسیاری از بازیکنان در سال‌های آتی در جام جهانی بزرگسالان به میدان می‌روند.

استراتژی ما با تفکرات کی‌روش هماهنگ است

وی درباره ارتباط خود با کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی تصریح کرد: ما همواره از تفکرات و دیدگاه‌های ارزشمند کارلوس کی‌روش استفاده می‌کنیم. او به تیم ما نگاه ویژه‌ای دارد و کمک زیادی کرده است. بدون شک استراتژی ما هم با تفکرات کی‌روش هماهنگ است.

چمنیان درباره راز موفقیت فوتبال ایران در رده پایه گفت: فدراسیون فوتبال ایران بخش استعدادیابی فعالی دارد که در همه نقاط ایران چهره‌های شایسته را به اردو فرامی‌خواند. در این استراتژی سعی می‌شود هیچ استعدادی پشت خط نماند و فرصت بروز شایستگی‌هایش را داشته باشد. البته از برخی استان‌ها بازیکنان بیشتری به اردوهای ملی در رده پایه می‌آیند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه