English

مهاجری:

ذوب‌آهن تیمی با کادرفنی مجرب و خوب است

سرمربی پدیده خراسان گفت: ذوب‌آهن تیمی با کادرفنی مجرب و خوب است که حضور آن‌ها قطعا بر عیار ذوب افزوده‌ است.

 ذوب‌آهن تیمی با کادرفنی مجرب و خوب است

به گزارش خبرگزاری موج، محمدرضا مهاجری درباره شرایط تیمش در آستانه برگزاری دیدار پدیده و ذوب‌آهن اظهار کرد: شرایط خوبی داریم، چند روزی است که تمرینات را آغاز کرده‌ایم و امیدواریم که بتوانیم در دیدار با ذوب نیز به بهترین شکل ممکن از پس حریف برآییم.

دیدار پدیده وذوب آهن

او افزود: ذوب‌آهن تیمی با کادرفنی مجرب و خوب است که حضور آن‌ها قطعا بر عیار ذوب افزوده‌ است. برای آن‌ها احترام زیادی قائلم زیرا به معنای واقعی یک تیم و یک باشگاه هستند. به بازیکنانم نیز تاکید کرده‌ام که باید مراقب این تیم پرمهره باشیم.

مهاجری درباره غیبت مهدی رجب‌زاده در این دیدار گفت: رجب‌زاده بازیکن بسیار خوب و باتجربه‌ای است که وجودش برای هر تیمی نعمت است اما تیمی مثل ذوب آهن قائم به فرد نیست و نباید فکر کنیم با توجه به نبود رجب‌زاده، از قدرتش کاسته خواهد شد. ضمن این که ما هم چند بازیکن را برای این دیدار نداریم اما قطعا بازیکنان جوانم به بهترین شکل جای آنان را پر خواهند کرد. 

سرمربی پدیده افزود: برای دیدار با ذوب‌آهن قطعا نمی‌توانیم روی محمدحسین مرادمند، محمدرضا خانزاده و فریبرز گرامی حساب کنیم، اما امیدوارم سایر مصدومان بتوانند به بهترین شکل ممکن آماده دیدار با ذوب‌آهن باشند.

دیدار پدیده و ذوب در ورزشگاه امام رضا (ع)

وی درباره برگزاری دیدار پدیده و ذوب در ورزشگاه امام رضا (ع) گفت: طبق برنامه‌ای که به ما اعلام شده این دیدار در ورزشگاه امام رضا برگزار خواهد شد. امیدوارم اتفاق خاصی نیافتد زیرا برای بازی در این ورزشگاه برنامه‌ریزی کرده‌ایم و البته روی حضور گسترده هواداران خود در این ورزشگاه حساب کرده‌ایم. امیدوارم با صدور مجوزهای لازمه بتوانیم در ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان ذوب‌آهن باشیم. 

هدف ما ارائه یک فوتبال زیباست

مهاجری در رابطه با هدف پدیده برای پایان فصل گفت: بازی به بازی پیش می‌رویم و دوست ندارم از امروز برای چند ماه دیگر صحبت کنم. هدف ما ارائه یک فوتبال زیباست که تا به امروز در کنار نتیجه به آن دست یافته‌ایم. امیدوارم بتوانیم این نتایج را حفظ کنیم و هواداران فوتبال خراسان را بعد از مدت‌ها خوشحال کنیم.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی