English

لوپتگی:

رقابت برای صعود در مرحله مقدماتی سخت بود

سرمربی تیم‌ ‌ملی ‌اسپانیا پس از صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: رقابت برای صعود در مرحله مقدماتی خیلی سخت بود و در همه لحظات به دنبال بهترین نمایش و رسیدن به هدفمان بودیم.

رقابت برای صعود در مرحله مقدماتی سخت بود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از آس، ‌اسپانیا جمعه شب با پیروزی ۳ بر صفر  برابر آلبانی توانست به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه صعود کند. یولن لوپتگی پس از بازی گفت‌: رقابت برای صعود در مرحله مقدماتی خیلی سخت بود و در همه لحظات به دنبال بهترین نمایش و رسیدن به هدفمان بودیم. بازیکنان فوق‌العاده‌ای داریم، آنها هنرمند هستند. اشتیاق زیادی از خود نشان دادند. ما خوشحال و راضی هستیم و احساس غرور می‌کنیم.

سرمربی تیم‌ ‌ملی ‌اسپانیا در ادامه‌ اظهار کرد: در گروهی که قرار داشتیم باید تا پایان رقابت و با آمادگی کامل بازی می‌کردیم. اگر برابر آلبانی خوب بازی نمی‌کردیم ممکن بود باعث اتفاق ناخوشایندی برای ما شود. همه ما تمرکزمان روی ورزش بود و تمرکزمان را از دست ندادیم. از صدرنشینی و بازی‌های‌مان راضی هستیم.

او افزود: داوید دخئا نقش مهمی داشت و به خاطر عملکردش خشنودیم. آسان نیست در تیمی همچون ‌اسپانیا این‌گونه بود. کارت زردهای جرارد پیکه و داوید سیلوا برنامه‌ریزی شده نبود. به این کار اعتقادی ندارم. کارت‌ زردهایی که دریافت کردیم به خاطر شرایط بازی بود و خطاها به خاطر این بود که کنترل بازی را از دست داده بودیم.

پیکه در بازی دیشب هم هو و هم تشویق شد. سرمربی ‌اسپانیایی در این باره اظهار کرد: هواداران فوق‌العاده‌ بودند. باید تنها تمرکزمان روی اتفاقات مثبت باشد. باید اتفاقات خوب را جشن گرفت و ما این کار را در رختکن انجام دادیم. زدیم و رقصیدیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه