English

صعود امیررضا صفایی‌پور به المپیک ۲۰۱۸ آرژانتین

امیررضا صفایی‌پور با کسب سه پیروزی به المپیک ۲۰۱۸ آرژانتین صعود کرد.

صعود امیررضا صفایی‌پور به المپیک ۲۰۱۸ آرژانتین

به گزارش خبرگزاری موج، در ادامه مسابقات جهانی تیروکمان در رده سنی نوجوانان و در رشته ریکرو دختران و پسران که در آرژانتین در حال برگزاری است، صفایی‌پور برای کسب سهمیه ابتدا کماندار بلژیکی را ۶ بر ۲ شکست داد، سپس مقابل ورزشکار قزاقستان ۶ بر ۴ به پیروزی رسید و در مرحله بعد مقابل کماندار رومانی نیز ۶ بر ۴ به برتری دست یافت و با صعود به مرحله یک هشتم نهایی سهمیه المپیک را کسب کرد. صفایی‌پور در مسابقه بعدی خود ۳ بر ۷ مقابل کماندار ایتالیایی بازی را واگذار کرد.
سوگند حداد نیز ابتدا مقابل کماندار لهستان ۶ بر صفر پیروز شد ولی مقابل کماندار چین تایپه ۶ بر ۲  شکست خورد که با توجه به صعود ۲ ورزشکار کره‌یی به مرحله بعدی، حداد به عنوان شانس مجدد به جدول بازگشت و در این مرحله کماندار ایتالیایی را ۷ بر ۳ شکست داد و به مرحله بعدی صعود کرد. حداد مقابل فیلیپین ۷ بر ۳ بازی را واگذار کرد تا در رده هفدهم قرار گیرد که این امر سبب شد که به عنوان رزرو در جدول قرار گیرد تا در صورتی که یکی از ورزشکاران صعود کرده به هر دلیلی نتواند در المپیک شرکت کند، سوگند حداد جایگزین وی می شود.

از هر کشور تنها ۲ ورزشکار دختر و پسر شانس صعود به المپیک را دارد و ایران می‌تواند در مسابقات آذرماه بنگلادش سهمیه بعدی خود را نیز کسب کند.

در مسابقات جهانی آرژانتین که ایران برای اولین‌بار حضور یافته بود، تیم ایران توسط گیسا بایبوردی در رشته کامپوند دختران به یک مدال برنز ارزشمند دست یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه