English

کیلینی:

نتوانستیم بازی خوبی را برابر مقدونیه به نمایش گذاریم

مدافع تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا گفت: باید اعتراف کرد که نتوانستیم بازی خوبی را برابر مقدونیه به نمایش گذاریم. متاسفانه تماشاگران واکنش خوبی نسبت به نتایج ما نداشتند.

نتوانستیم بازی خوبی را برابر مقدونیه به نمایش گذاریم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از فوتبال ایتالیا، تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از مقدونیه پذیرایی کرد و با تساوی یک بر یک متوقف شد تا برای صعود به روسیه کار سختی پیش رو داشته باشد. تک گل ایتالیا را در این بازی حساس جورجو کیلینی به ثمر رساند.

او بعد از بازی، گفت‌: به خوبی آماده این بازی حساس شده بودیم و در بیشتر زمان‌های بازی توپ و میدان را در اختیار داشتیم. مقدونیه بیشتر به کارهای دفاعی و چشم بستن به ضد حملات روی آورده بود.

مدافع یوونتوس ادامه‌ داد: شکست سنگین برابر ‌اسپانیا باعث شد تا ما انگیزه لازم را برای دیدارهای بعدی خود نداشته باشیم. شور و حماسه بازیکنان بسیار کم شده بود چرا که می‌دانستیم شانس صعود ما به عنوان  تیم نخست کم شده است. شرایط سخت شده است اما نباید ناامید شد. حفظ آرامش در شرایط کنونی کمک زیادی به ما خواهد کرد.

کیلینی در پایان سخنان خود همچنین ‌اضافه کرد: باید اعتراف کرد که نتوانستیم بازی خوبی را برابر مقدونیه به نمایش گذاریم. متاسفانه تماشاگران واکنش خوبی نسبت به نتایج ما نداشتند. الان بیش از هر زمان دیگری به حمایت آنها نیاز داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه