English

آرژانتین در چه شرایطی به جام جهانی صعود می کند؟

تیم ملی فوتبال آرژانتین هنوز شانس صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را دارد و می‌تواند حضور در این رقابت‌ها را تجربه کند.

آرژانتین در چه شرایطی به جام جهانی صعود می کند؟

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت اوله، تیم ملی فوتبال آرژانتین بامداد جمعه با وجود فرصت‌های زیادی که برای گلزنی داشت نتوانست در بومبونرو دروازه پرو را باز کند و این دیدار با تساوی بدون گل پایان یافت. آلبی سلسته با توجه به پیروزی شیلی جایگاه پنجم (شانس مجدد) را از دست داد و به رتبه ششم سقوط کرد. از طرفی پیروزی پاراگوئه برابر کلمبیا به آرژانتین امید داد.

شاگردان خورخه سامپائولی برای صعود به جام جهانی باید اکوادور را در بازی آخرشان شکست دهند. اگر این اتفاق بیفتد ۲۸ امتیازی خواهند شد و قطعا در شانس مجدد خواهند بود.

آرژانتین شانس صعود مستقیم را نیز با پیروزی خواهد داشت، البته بستگی به شرایط دارد؛ اگر شیلی نتواند برزیل را سن پابلو شکست دهد و یا کلمبیا و پرو در لیما مساوی کنند. هم‌چنین اگر پرو با اختلاف گل کمی نسبت به پیروزی آرژانیتن برابر اکوادور، کلمبیا را مغلوب کند صعود مستقیم ممکن می‌شود.

آلبی سلسته در صورت تساوی در کیتو تنها شانس مجدد را در یک شرایط خاص خواهد داشت. اگر پرو از کلمبیا در خانه‌اش شکست بخورد یا پاراگوئه نتواند ونزوئلا حذف شده را شکست دهد لیونل مسی و یارانش برای صعود به جام جهانی در شانس مجدد خواهند بود. هم‌چنین اگر شیلی با بیش از یک گل مغلوب برزیل شود این اتفاق خواهد افتاد.

آرژانتین در صورت شکست هم شانس صعود دارد. اگر پرو با اختلاف گل بیش‌تری نسبت به دیدار آرژانتین و اکوادور برابر کلمبیا مغلوب شود این اتفاق رخ خواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه