English

ساوت گیت:

رساندن تیم به جام جهانی کار آسانی نبود

سرمربی تیم ملی انگلیس صعود کردن به جام جهانی را اتفاق فوق العاده ای عنوان کرد.

رساندن تیم به جام جهانی کار آسانی نبود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت گل، انگلیس پنج‌شنبه شب در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸  روسیه با تک گل هری کین توانست اسلوونی را شکست دهد و به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود کند. گرت ساوت گیت پس از بازی گفت: رساندن تیم به جام جهانی کار آسانی نبود و پس از تلاش فراوان به دست آمد. به قدرت این تیم باور داشتم و توانستیم در نهایت به هدف‌مان برسیم. اکنون در جام جهانی هستیم و باید به نکاتی توجه کنیم که شرایط‌مان را برای آینده بهتر کند.

سرمربی تیم ملی انگلیس در ادامه اظهار کرد: جو هارت توپ‌های مهمی را مهار کرد و تجربه‌اش باعث شد چنین اتفاقی بیفتد. ما می‌دانیم در چه نقاطی باید خود را بهتر کنیم اما این کار را فردا انجام خواهیم داد چون اکنون به جام جهانی صعود کردیم که اتفاق فوق العاده‌ای است.

او افزود: برابر تیمی بازی کردیم که در این رقابت‌ها تنها چهار گل دریافت کرده بود. آن‌ها سازماندهی شده دفاع می‌کردند. سعی می‌کردند اجازه بازی به ما ندهند و در صورتی که موفق نمی‌شدند با خطا بازیکنان‌مان را متوقف می‌کردند و داور نیز با کارت زرد آن‌ها را جریمه می‌کرد.

ساوت گیت در پایان اظهار کرد: ما آرام پیش رفتیم و امیدوار بودیم به گل دست پیدا کنیم. با این حال خیلی دیر این اتفاق افتاد. در نهایت گل دیرهنگام هری کین باعث پیروزی‌مان شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه