English

باشگاه رم ۴۲ میلیون یورو ضرر کرد

قرمزپوشان شهر رم در سال مالی اخیرشان متحمل ضرری ۴۲ میلیون یورویی شدند.

باشگاه رم ۴۲ میلیون یورو ضرر کرد

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، باشگاه رم با انتشار اسناد مربوط به تراز مالی‌اش در فاصله ماه جولای سال 2016 تا ابتدای ماه جولای سال 2017، از متحمل شدن ضرری معادل 42 میلیون یورو خبر داد.

رمی‌ها فصل گذشته با وجود آنکه در سری  A‌ تنها با 4 امتیاز فاصله نسبت به یوونتوس نایب قهرمان شدند و جواز حضور مستقیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل جاری را کسب کردند، به دلیل قبول شکست در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا مقابل پورتو در فصل قبل و از دست دادن جوایز حضور در مهمترین تورنمنت باشگاهی اروپا متحمل ضرر قابل توجهی شدند.

از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و نیز حضور کوتاه مدت در لیگ اروپا، سبب شد که ضرر مالی جالوروسی نسبت در سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن سه برابر افزایش داشته باشد.

رم برای کاهش ضرر مالی‌ 48.8 میلیون یورویی ناشی از نرسیدن به لیگ قهرمانان اروپا و عدم صعود به مراحل پایان لیگ اروپا، مجبور به فروش برخی از بازیکنان و کاهش حقوق برخی دیگر از آنها شد که این اقدام هم تنها 10 میلیون یورو را جبران کرد.

با صعود مردان اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، انتظار می‌رود که ضرر‌های مالی باشگاه در سال جاری کاهش پیدا کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی