English

باقری معتمد:

تکواندو سیر نزولی خود را طی می کند/ مسوولان ورزش گوش شنوایی ندارند

محمد باقری گفت: تکواندو سیر نزولی خود را طی می کند. نتایج المپیک و گرندپری نشان دهنده این موضوع است. گوش شنوایی وجود ندارد و سال هاست همه چیز به همین منوال پیش می رود.

تکواندو سیر نزولی خود را طی می کند/ مسوولان ورزش گوش شنوایی ندارند

به گزارش خبرگزاری موج، محمد باقری معتمد ملی پوش سابق تکواندو درباره وضعیت فدراسیون تکواندو اظهار کرد: اتفاقاتی درچند سال اخیر در تکواندو رخ داده است. هر شخصی که از پولادگر انتقاد می کند، کنار گذاشته می شود. خدابخشی و اسبقی جوانانی هستند که می توانند به تیم ملی کمک کنند اما به راحتی کنار گذاشته شده اند. تکواندو سیر نزولی خود را طی می کند. نتایج المپیک و گرندپری نشان دهنده این موضوع است. گوش شنوایی وجود ندارد و سال هاست همه چیز به همین منوال پیش می رود.

او افزود: سال های زیادی در اردوهای تیم ملی بودم بدون این که حقوقی دریافت کنم. همه بازیکنان نیز شرایطی همانند من داشته اند. هیچ حقوقی دریافت نکردیم و فقط از جیب خوردیم.


باقری معتمد ادامه داد: آقای  سلطانی فر! چرا در حال حاضر کسی نیست که به ما جواب بدهد؟ چرا من باید در خلوت خودم به فکر خارج شدن از ایران و بازی برای تیم های دیگر باشم؟  چرا حق و حقوق من را نمی دهند؟ من سه سال از تکواندو دور بودم. فدراسیون فعلی امکان حضور در المپیک ریو را از من گرفت.

ملی پوش سابق تکواندو خاطر نشان کرد: من تاکنون در تکواندو به هر چه که می خواستم رسیده ام. اما باز هم دوست دارم به تکواندو برگردم و مدال های المپیک بیشتر و خوش رنگی تری بگیرم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه