English

سیمئونه:

بازیکنانی که به تیم‌ اتلتیکو می‌آیند می‌دانند مسیر و هدف تیم چیست

سرمربی اتلتیکومادرید، رئال مادرید را بهترین تیم کنونی جهان دانست.

بازیکنانی که به تیم‌ اتلتیکو می‌آیند می‌دانند مسیر و هدف تیم چیست

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از آس، دیگو پابلو سیمئونه به برنامه ال لارگرو شبکه SER دعوت شد و درباره وضعیت کنونی اتلتیکومادرید، دیگو کاستا، لیگ قهرمانان اروپا، لیونل مسی و... صحبت کرد.

سرمربی اتلتیکومادرید گفت‌: لالیگا تاکنون خیلی خوب بوده است. همه چیزهایی که تجربه کردیم از جمله افتتاح ورزشگاه، جذب بازیکن، سه بازی خارج از خانه پشت سر هم و ... آماده هستیم تا به هدف مورد نظرمان برسیم. هدفمان مانند همیشه پیشرفت است. رشد باشگاه خیلی خوب است. به بازیکنانم افتخار می‌کنم. گروه ما خیلی قوی است. بازیکنانی که به تیم‌ اتلتیکو می‌آیند می‌دانند مسیر و هدف تیم چیست.

سیمئونه قراردادش را دو سال کاهش داد اما سپس آن را تا سال ۲۰۲۰ تمدید کرد. سرمربی آرژانتینی درباره این تغییر گفت‌: همیشه به نیاز باشگاه و اهدافمان توجه می‌کنیم. باشگاه کار بزرگی کرد که باعث شد من بمانم. هدفم نگه داشتن بازیکنانم است تا گروه قوی داشته باشم.

سیمئونه در مورد سخت‌تر شدن لیگ قهرمانان اروپا اظهار کرد: تیم‌های انگلیسی بهتر شده‌اند. باید برای کسب نتیجه‌ اشتباه‌ها را کمتر کرد. باید صبور بود. باید دید پاری ‌سن‌ ژرمن باز هم به پیروزی‌هایش ادامه‌ می‌دهد یا خیر. اونای امری سرمربی بزرگی است.

سرمربی آرژانتینی، ورزشگاه واندا متروپولیتانو را فوق‌العاده‌ عنوان کرد و گفت‌: ورزشگاه زیبایی است و ورود به استادیوم هیجان انگیز است. واندا متروپولیتانو ورزشگاهی برای فینال لیگ قهرمانان اروپا است.

اتلتیکومادرید با دیگو کاستا قرارداد امضا کرد. سیمئونه در این باره اظهار کرد: پارسال به قرارداد با او نزدیک شده بودیم و من با کوین گامیرو صحبت کردم و به او اطلاع دادم امسال نیز شرایط قرارداد امضا کردن وجود داشت با کاستا بارها صحبت کردم. او تلاش زیادی کرد که این انتقال ممکن شود. اگر این تلاش وجود داشت جابه‌جایی صورت نمی‌گرفت. کاستا از همه لحاظ بازیکن خوبی است.

عملکرد کنونی این فصل بارسلونا، سرمربی اتلتیکو را شگفت زده نکرده است. سیمئونه در این رابطه گفت‌: با وجود لیونل مسی نباید شگفت زده شد. بدون او باید دید بازی چگونه است. مسی همه کار می‌کند و همیشه خطرناک است. او بدون شک بهترین بازیکن جهان است.

سرمربی آرژانتینی در مورد آنتوان گریزمان اظهار کرد: او بازیکن متفاوتی است و ما را بد عادت کرده است. اگر گلزنی نکند یک خلأ در تیم احساس می‌شود. در مورد جدایی‌اش با او صحبت کردم. به او گفتم تا یک هفته‌ دیگر او را فراخواهم خواند و به من اطلاع دهد که چه تصمیمی خواهد گرفت. او را راضی کردم که اتلتیکو را ترک نکند. گریزمان را خیلی دوست دارم.

سیمئونه به تمجید از آلوارو موراتا هم پرداخت و گفت‌: پیوستن به چلسی و تغییر فضا بهترین تصمیم برای او بود. موراتا بازیکن بزرگی است.

سرمربی اتلتیکو مادرید در تلویزیون، بهترین تیم را رئال مادرید عنوان کرد و افزود: این تیم همه جام‌ها را می‌برد و در همه بازی‌ها پیروز می‌شود. مادرید یک تیم قوی دارد.

سیمئونه در مورد زمان خداحافظی‌اش از اتلتیکو نیز گفت‌: اگر انرژی نباشد و در مسیری که به دنبالش هستیم قرار نداشته باشیم این کار را خواهم کرد. من در اتلتیکوم ماندم چون دلیلی برای این کار داشتم. می‌دانستم که سرمربی ایده‌آلی برای اتلتیکو در این زمان هستم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه