English

لوپتگی: امیدوارم این وضعیت ناخوشایند به وجود آمده زودتر تمام شود

سرمربی اسپانیا شرایط فعلی تیم‌ ‌ملی را ناخوشایند اعلام کرد.

لوپتگی: امیدوارم این وضعیت ناخوشایند به وجود آمده زودتر تمام شود

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از آس، یولن لوپتگی به برنامه‌های ال لارگو و ال پارتیداسو دعوت شد و درباره دو بازی آینده تیم‌ ‌ملی ‌اسپانیا در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ و وضعیت پیکه صحبت کرد. سرمربی تیم‌ ‌ملی ‌اسپانیا گفت‌: با پیکه صحبت کردیم. پس از اتفاقاتی که دیروز در تمرین رخ داد می خواستم از شرایط روحی‌اش با خبر شوم. او در شرایط خوبی قرار دارد و مشتاق و متعهد است. اگر پیکه شرایط خوبی نداشت اکنون در کنارمان نبود. امیدوارم این وضعیت ناخوشایند به وجود آمده زودتر تمام شود.

سرمربی تیم‌ ‌ملی ‌اسپانیا درباره توییت‌های اخیر پیکه درباره کاتالونیا گفت: به توییت‌ها توجه نمی‌کنم. دوست دارم آرامش برقرار شود و امیدوارم این تنش در الیکانته پایان یابد.

لوپتگی در مورد دعوت شدن یک بازیکن که علیه دولت حرف می‌زند اظهار کرد: برای دعوت کردن یک بازیکن به تیم‌ ‌ملی عقاید سیاسی‌اش را در نظر نمی‌گیریم. پیکه فوق‌العاده‌ است و از ۱۶ سالگی همراه ما (تیم‌ ‌ملی) بود و به همین خاطر دعوتش کردیم. تعهدش به تیم‌ ‌ملی فوق‌العاده‌ است. پیکه همراه تیم‌ ‌ملی است چون بازیکن بزرگی است. او یک راه‌حل برایمان است. اتفاقات رخ داده در کاتولونیا ناخوشایند بود. دلیلی نمی‌بینم بازیکنی را دعوت نکنم. او همیشه به تیم‌ ‌ملی تعهد و نمایش خوبی داشته است. می‌دانیم شرایط خوبی نیست اما مهم‌تر از همه چیز فوتبال و دیدار با آلبانی است.

سرمربی ‌اسپانیایی افزود: من تنها روی مسئولیتم تمرکز  کردم. رسانه‌ها نباید باعث بدتر شدن شرایط شوند. از تیم‌ ‌ملی باید در هر شرایط حمایت شود. یک نفر می‌تواند مخالف سیاست حاضر باشد اما یک دوست خوب نیز باشد. تنها کاری که می‌توانم انجام بدهم بهترین راه را برای شکست آلبانی به شاگردانم نشان دهم. ما در مسیر جام جهانی هستیم به حمایت نیاز داریم. فوتبال یک ورزش است و ورزش باعث اتحاد می‌شود.

لوپتگی در مورد تمرین در حضور تماشاگران گفت‌: اشتباه کردیم و این تصمیم باعث شد شرایط از حالت عادی خارج شود. مردم حق دارند اعتراض کنند اما منطق را با توهین کردند کنار گذاشتند. نمی‌خواستم چنین اتفاقاتی رخ دهد اما نمی‌توانیم مانع از چنین اعتراض‌هایی شویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه