English

توصیه‌های طلایی ساکی به آنچلوتی و برلوسکونی

سرمربی سابق میلان از توصیه های طلایی خود به برلوسکونی و آنچلوتی سخن به میان آورد.

توصیه‌های طلایی ساکی به آنچلوتی و برلوسکونی

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از مدیاست، میلان چند سال است که از روزهای اوج خود فاصله گرفته است و تغییرهای زیادی که در نیمکت روسونری صورت گرفته نتوانسته این تیم بزرگ ایتالیایی را به روزهای اوج برگرداند.

آریگو ساکی، اسطوره مربیگری میلان از توصیه‌های طلایی خود به برلوسکونی که به آن عمل نشد سخن به میان آورد و گفت‌: چیزهای زیادی برای گفتن دارم که بدون شک هواداران میلان را ناراحت می‌کند. زمانی که ساری در امپولی بود به برلوسکونی توصیه کردم که این مربی را جذب کند. به او گفتم اگر ساری را جذب کند میلان به روزهای اوج برمی‌گردد چرا که او مربی بسیار بزرگی است.

او ادامه‌ داد: زمانی که دیبالا در پالرمو بازی می‌کرد به برلوسکونی توصیه کردم که این بازیکن را جذب کند چرا که می‌دانستم او به بازیکنی بزرگ تبدیل خواهد شد اما متاسفانه این بازیکن هم راهی یوونتوس شد.

ساکی در پایان همچنین درباره اخراج آنچلوتی گفت‌: وقتی آنچلوتی هدایت بایرن مونیخ را بر عهده گرفت از او خواستم که بازیکنان گواردیولا را تغییر دهد اما او این کار را نکرد. برای اخراج آنچلوتی ناراحت شدم. سران بایرن مونیخ هم نشان دادند که فرقی با دیگر باشگاه‌ها ندارند، به‌ هر حال آنچلوتی مربی بزرگی است و به زودی راهی یک تیم بزرگ خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه