English

هشت ووشو کار ایرانی فردا در مرحله نهایی به مصاف رقبای خود می روند

همه 8 سانداکار ایران فردا دوشنبه برای کسب مدال طلا در مرحله نهایی به دیدار رقبای خود می روند

هشت ووشو کار ایرانی فردا در مرحله نهایی به مصاف رقبای خود می روند

به گزارش خبرگزاری موج، مبارزات مرحله نیمه نهایی چهاردهمین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی جهان به پایان رسید تا هر هشت سانداکار ایران فردا سه شنبه در روز پایانی این رقابتها برای کسب مدال طلا به دیدار رقبای خود بروند.

حمید رضا قلی پور آخرین نماینده ایران در مرحله نیمه نهایی بود که در وزن ۹۰+ کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی «دانیل فلورین» از رومانی را شکست داد و به فینال صعود کرد. وی بعد از یک دور استراحت، «میشل زهار» لبنانی را شکست داده بود. وی برای کسب مدال طلا «گی سانگ» از چین را پیش رو دارد.

تیم ملی ایران با هشت ووشوکار در بخش ساندا در رقابتها حضور دارد که همه آنها برای کسب مدال طلا فردا به دیدار رقبای خود می روند.

در وزن ۵۲- کیلوگرم بانوان شهربانو منصوریان در دیدار نهایی«لوان تای هوانگ» ازویتنام را پیش رو دارد. شهربانو منصوریان در وزن ۶۵- کیلوگرم در دیدار نهایی با «زکی احمد» از مصر مبارزه می کند. مریم هاشمی در وزن ۷۰- کیلوگرم برای کسب مدال طلا به مصاف «هرگی باکایدون» از فیلیپین می رود.

محسن محمد سیفی در وزن ۷۰- کیلوگرم در دیدار پایانی «فاتح جلال» از مصر را پیش رو دارد. «فی لونگ کای» از ماکائو رقیب یوسف صبری در دیدار نهایی وزن ۷۵- کیلوگرم است. معین تقوی در وزن ۸۵- کیلوگرم نیز برای کسب مدال طلا باید با «ایلیا وارچینا» از بلاروس پیکار کند. میلاد عارفی مقدم در وزن 90- کیلوگرم «محمد اشرف» مصری را در فینال پیش رو دارد.

ضمن اینکه زهرا کیانی در بخش تالو با کسب نشان برنز، نام ایران را در روز چهارم وارد جدول توزیع مدالها کرد.

چهاردهمین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی جهان که به میزبانی روسیه در شهر کازان جریان دارد، عصر فردا سه شنبه به پایان می رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه