English

دی فرانچسکو:

بدون شک با این پیروزی روحیه بازیکنان بهتر خواهد شد

سرمربی رم از پیروزی برابر میلان در سن سیرو بسیار خوشحال است و آن را بهترین پاسخ به منتقدان دانست.

بدون شک با این پیروزی روحیه بازیکنان بهتر خواهد شد

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از مدیاست، رم در حساس‌ترین بازی هفته هفتم رقابت‌های سری A در سن سیرو توانست میلان را با دو گل از پیش رو بردارد.

سرمربی رم از پیروزی ارزشمندی که تیمش به دست آورده بسیار خوشحال است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: من قبل از بازی هم تاکید کردم که با پیروزی در این دیدار حساس ثابت خواهیم کرد که یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی هستیم. خوشبختانه توانستیم سه امتیاز حساس را به دست آوریم تا ثابت کنیم که جزو شانس‌های اصلی قهرمانی هستیم.

او ادامه‌ داد: همچنان که پیش‌بینی می‌کردم بازی سختی بود. میلان تغییرات زیادی داشته است و ما را در این بازی اذیت کرد. خوشبختانه ما از فرصت‌های خود به خوبی استفاده کردیم و سه امتیاز ارزشمند را به دست آوردیم.

دی فرانچسکو در پایان سخنانش گفت‌: این پیروزی بهترین پاسخ به منتقدان بود. بسیار خوشحالم که در این بازی حساس پیروز شدیم و بدون شک با این پیروزی روحیه بازیکنان بهتر خواهد شد. امیدوارم که در دیدارهای بعدی هم خوب ظاهر شویم.

رم با پیروزی که در این دیدار به دست آورد ۱۵ امتیازی شد و در رده پنجم جدول رده‌بندی باقی ماند البته شاگردان دی فرانچسکو یک بازی عقب افتاده دارند و در صورت پیروزی در آن ۱۸ امتیازی خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه