English

کلوپ:

داور یک پنالتی واضح برای ما نگرفت

سرمربی لیورپول به خاطر از دست دادن موقعیت‌های گل زیاد برابر نیوکاسل ابراز تاسف کرد.

داور یک پنالتی واضح برای ما نگرفت

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از ساکرنت، لیورپول دیشب (یک‌شنبه) در آخرین بازی هفته‌ هفتم لیگ انگلیس در زمین نیوکاسل به میدان رفت که این بازی برنده‌ای در بر نداشت و با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. این نتیجه‌ باعث شد که لیورپول از هفت بازی اخیر خود تنها یک برد داشته باشد. یورگن کلوپ بعد از توقف تیمش برابر نیوکاسل، گفت‌: ناراحت کننده است. هر چیزی که دوست دارید اسمش را بگذارید. وقتی این همه موقعیت گل داشته باشید و نتوانید از آن استفاده کنید ناراحت کننده است. متاسفانه بار دیگر در خط حمله بی دقتی داشتیم و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. در اواخر مسابقه کمی ترسیده بودیم و نزدیک بود گل دیگری را هم دریافت کنیم ولی به‌ هر حال به یک امتیاز مسابقه رسیدیم.

سرمربی لیورپول ادامه‌ داد: یکسری چیزها وجود دارد که باید در تیم بهتر شود و پیشرفت داشته باشیم.  با این حال من از تلاشی که بازیکنانم در این بازی داشته‌اند لذت می‌برم و خوشحال هستم که آنها توانستند تلاششان را برای برد در زمین نشان دهند. امیدوارم که در بازی‌های آینده چنین اشتباه‌هایی تکرار نشود و ما بتوانیم بار دیگر به صدر جدول رده‌بندی نزدیک شویم.

سرمربی لیورپول در پایان درباره اشتباه داوری گفت: داور یک پنالتی واضح برای ما در این دیدار نگرفت. واقعا نمی‌دانم داور چرا این‌جا پنالتی اعلام نمی‌کند. چه قانونی برای پنالتی گرفتن وجود دارد؟ آیا باید پیراهن بازیکن ما را دربیاورند تا داور پنالتی بگیرد؟ اگر تصاویر بازی را ببینید متوجه می‌شوید پنالتی واضحی برای ما گرفته نشد.

لیورپول بعد از پایان تعطیلات باشگاهی باید در دیداری حساس در خانه به مصاف رقیب دیرینه خود یعنی منچستریونایتد برود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه