English

مدیرعامل صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان:

ما در کارمان کوتاهی نکردیم/صحبت‌های سرمربی تیم ملی شیرجه را خواندم

مدیرعامل صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش گفت: صحبت‌های سرمربی تیم ملی شیرجه را خواندم و ناراحتم که چرا این اتفاق رخ داد ولی نمی‌توانیم بگوییم مشکل از ما بوده یا فدراسیون، ما در کارمان کوتاهی نکردیم.

ما در کارمان کوتاهی نکردیم/صحبت‌های سرمربی تیم ملی شیرجه را خواندم

به گزارش خبرگزاری موج، محمد جمشیدی، مدیرعامل صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان در پاسخ به این سوال که آیا دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش بدهکار هستند یا خیر؟ گفت: در گذشته و زمانی که من در صندوق حضور نداشتم، به صورت یک کار مشارکتی باشگاه پرسپولیس سه میلیارد و استقلال دو میلیارد تومان از صندوق پول قرض گرفتند و هنوز موفق به بازگرداندن این پول نشده‌ایم.
 
وی درباره مسائل به وجود آمده میان آژانس «قهرمان سیر» و فدراسیون و عدم اعزام ملی‌پوشان این رشته به رقابت‌های قهرمانی آسیا در ازبکستان گفت: اینکه مطرح شده آژانس وابسته به شخص است یا مسئولی در آن سهام دارد، باید بگویم که صددرصد سهام این آژانس به صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تعلق دارد و تمام سود آن نیز در بخش حمایتی صندوق به جامعه ورزش کشور برمی‌گردد و هیچ‌کس در این آژانس سهامدار و ذینفع نیست.
 
مدیرعامل صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش ادامه داد: صحبت‌های سرمربی تیم ملی شیرجه را خواندم و ناراحتم که چرا این اتفاق رخ داد و تیمی که مدت‌ها در اردو بوده و همه نفراتش تشنه حضور در مسابقات بودند، نتوانستند به این مسابقات برسند. می‌دانم خانواده‌های این ورزشکاران با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند، اما مسائلی در مسیر این سفر اتفاق افتاد که باید اشاره کنم. گویا این اولین همکاری مشترک میان فدراسیون شنا و آژانس بوده است. آژانس قهرمان سیر با بیشتر فدراسیون‌ها کار می‌کند و تا امروز هم هیچ مشکلی وجود نداشته است.
 
جمشیدی عنوان کرد: عملکرد آژانس و خودمان را به وزیر ورزش گزارش دادیم. نمی‌توانیم بگوییم مشکل از ما بوده یا فدراسیون، اما باید بگویم ما در کارمان کوتاهی نکردیم. زمانی که درخواست بلیط شده، آژانس اعلام کرده که در دو مرحله می‌تواند بلیت‌ها را در اختیار فدراسیون بگذارد، اما فدراسیون شنا گفت که دست نگه دارند تا خودشان اعلام کنند. در ادامه نیز آژانس برای پرواز چارتر تلاش کرد، اما خط هوایی کشور میزبان اجازه نداد. در واقع هیچ آژانسی نمی‌تواند این کار را انجام دهد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی