English

استقلال توان پرداخت دستمزد فاتح تریم را ندارد

باشگاه استقلال امروز از طریق نماینده رسمی خود در ترکیه پاسخ نهایی را به فاتح تریم داد و رسما به این مربی اعلام کرد توان پرداخت دستمزدش را ندارد.

استقلال توان پرداخت دستمزد فاتح تریم را ندارد
به گزارش خبرگزاری موج، همان طور که انتظار می‌رفت باشگاه استقلال در جذب فاتح تریم ناکام ماند و مشخص شد مسئولان این باشگاه بعد از رفتن علیرضا منصوریان بیشتر قصد داشتند با استفاده از نام بزرگ فاتح تریم به نوعی فشار را از روی خود برداشته و تا حدی اوضاع تیم‌شان را آرام کنند. ترفندی که شاید در ظاهر و موقت جواب داد اما در حال حاضر مشخص نیست رضا افتخاری چه برنامه‌ای برای آینده کادرفنی تیمش دارد.
 
باشگاه استقلال امروز از طریق نماینده رسمی خود در ترکیه پاسخ نهایی را به فاتح تریم داد و رسما به این مربی اعلام کرد توان پرداخت دستمزدش را ندارد. در شرایطی که دو هفته قبل جدایی منصوریان از استقلال نیز آنها با تریم مذاکره کرده و متوجه شدند دستمزد او حداقل 4 میلیون یورو است.
 
امیر سلطانی نماینده باشگاه استقلال در این مذاکره در این باره گفت: به من به صورت رسمی از سوی مدیریت باشگاه استقلال اعلام شد که به فاتح تریم بگویم این باشگاه زیر ساخت‌های لازم برای جذب مربی بزرگی چون او را ندارد. مسئله دیگری که مدیریت باشگاه استقلال به آن اشاره داشت بالا بودن دستمزد تریم بود که پرداخت آن برای این باشگاه امکان پذیر نبود.
 
وی اضافه کرد: تریم برای کار در استقلال علاقه نشان داد و حتی حاضر شد دستمزد کمتری از تیم‌های بزرگی که پیش از این در آنجا فعالیت داشته بگیرد اما به هر حال باشگاه استقلال پاسخ منفی داد. ضمن اینکه تاکید کنم دستمزد تریم شاید در فوتبال ایران به نظر بالا بیاید اما در ترکیه و فوتبال اروپا دستمزد معمولی است.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه