English

اوکتاویو: همه ملی‌پوشان باید بهترین عملکرد خود را نشان دهند

سرمربی تیم‌ ملی فوتبال ساحلی ایران اهداف خود برای تیم ملی بزرگسالان، تیم ملی زیر ۲۳ سال و همچنین مسابقات جام بین قاره‌ای ۲۰۱۷ جهان را تشریح کرد.

اوکتاویو: همه ملی‌پوشان باید بهترین عملکرد خود را نشان دهند

به گزارش خبرگزاری موج، مارکو اوکتاویو سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران درباره اهدافش برای تیم ملی بزرگسالان گفت: باید بسیار سخت کار کنیم تا جایگاه ایران در بین تیم‌های برتر جهان را مستحکم کنیم.

وی همچنین اهدافش برای تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران را این‌گونه تشریح کرد: از مربیانی استفاده خواهیم کرد که مشاهدات و جزییات فنی تمام بازیکنان زیر ۲۳ سال کشور را که برخی از آنها نیز توسط استعدادیاب های فدراسیون بررسی شده اند، به من ارائه بدهند. پس از آن بازیکنان مورد تایید به اردوی تیم ملی زیر ۲۳ سال دعوت خواهند شد.

پرافتخارترین مربی فوتبال ساحلی جهان با اشاره به نیاز بر آماه سازی بازیکنان جدید برای تیم ملی گفت: ما باید بازیکنان جدید را برای تیم ملی آماده کنیم. همان‌طور که در سال ۲۰۰۷ با احمدزاده، مسی‌گر، عبدالهی، بلوکباشی، نادری و هاشم پور و دیگر بازیکنان این کار را انجام دادم. در ابتدا نیاز است که روش‌های صحیح را برای توسعه تکنیک بازیکنان جدید آموزش بدهیم.

وی تاکید کرد: البته این موقعیت را باید با نهایت دقت، پله به پله و همراه با بررسی لحظه‌ای از شرایط بازیکنان انجام بدهیم. چرا که هر بازیکن در تیم ملی بزرگسالان باید بالاترین عملکرد خود را در هر لحظه از بازی نشان بدهد.

اوکتاویو در پایان درباره نزدیک بودن مسابقات جام بین قاره‌ای ۲۰۱۷ جهان گفت: بدون تردید زمان زیادی تا آغاز مسابقات در اختیار نداریم، اما به ظرفیت بسیار بالای بازیکنان ایمان داریم. معتقدم که تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسابقات بین قاره‌ای با قدرت ظاهر خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی