English

رونالدو: از عقاید دیگران نسبت به خودم تعجب می‌کنم

مهاجم رئال مادرید از نظرات دیگران نسبت به خودش تعجب می‌کند چون هر روز بدتر می‌شوند.

رونالدو: از عقاید دیگران نسبت به خودم تعجب می‌کنم

به‌ گزارش خبرگزاری موج ‌به نقل از آس، کریستیانو رونالدو در شب پیروزی ۳ بر یک رئال مادرید برابر دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا دبل کرد. مهاجم رئال مادرید پس از بازی گفت‌: پیش از بازی می‌خواستیم دورتموند را شکست دهیم. این موضوع به یک چالش تبدیل شده بود. باید هدفمند کار می‌کردیم تا بتوانیم تاریخ را عوض کنیم و تیم خیلی خوب بازی کرد. به ثمر رساندن سه گل در این ورزشگاه سخت است. بازی خیلی خوبی بود.

رونالدو افزود: باید بازی به بازی خود واقعی‌ام را نشان دهم. از نظرات مردم نسبت به خودم شگفت زده می‌شوم. دوباره آمار نشان دهنده همه چیز است. خوشحالم که ۴۰۰ بازی برای مادرید انجام دادم اما نمی‌دانم چه تعداد گل به ثمر رسانده‌ام. خیلی خوشحالم چون در شرایط خوبی قرار دارم. زمانی که فرصت داشته باشم گلزنی می‌کنم. گاهی اوقات دروازه‌بان‌ها مانع از گلزنی می‌شوند و تیر دروازه‌ اجازه عبور توپ از خط را نمی‌دهد. من یک حرفه‌ای هستم. ذهن من سالم، پاک و آماده است برای انتقاد که هر بار بدتر می‌شود.

ستاره پرتغالی درباره عملکرد رئال مادرید در نبود خودش گفت‌: زمانی که "کریستیانو" در بازی حضور ندارد مادرید مانند قبل بازی می‌کند. زمانی که "کریستیانو" هست مادرید همان بازی را ارائه می‌دهد. ما یک تیم هستیم نه یک بازیکن. همه برای یک هدف تلاش می‌کنیم. تیم از هوشمندی زیادی برخوردار است و می‌تواند بدون "کریستیانو" به روند خوبش ادامه دهد.

در تابستان خبرهایی در مورد نارضایتی رونالدو از بودن در مادرید شنیده شد. مهاجم پرتغالی در این باره اظهار کرد: از بودن در مادرید خشنودم. از دهان من چیزی درباره نارضایتی‌ام نشنیده‌اید. مردم هر روز درباره کریستیانو صحبت می‌کنند. گاهی اوقات این اخبار از پرتغال منتشر می‌شود و گاهی ‌اسپانیا و بعضی اوقات آلمان. زمانی که در خبر نام کریستیانو می‌آید آن خبر جهانی می‌شود. زمانی که یک بازیکن بزرگ هستید همه درباره‌تان صحبت می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه