English

مونتلا: حق میلان است که مورد انتقاد واقع شود

سرمربی تیم فوتبال میلان معتقد است شاگردانش سزاوار انتقاداتی بوده‌اند که طی یک هفته اخیر از آنها صورت گرفته است.

مونتلا: حق میلان است که مورد انتقاد واقع شود

به گزارش خبرگزاری موج، شکست 2 بر صفر این هفته میلان در خانه سامپدوریا در هفته ششم سری A که دومین باخت این فصل روسونری بود، وینچنزو مونتلا و شاگردانش را بار دیگر از لب تیغ منتقدان گذراند، اتفاقی که سرمربی روسونری تیمش را مستحق آن می‌داند.

او که از شیوه بازی تیمش در شهر جنوا اصلاً رضایت نداشت، به شبکه تلویزیونی میلان گفت: من فکر می‌کنم انتقاداتی که از ما صورت گرفته واقع‌بینانه و درست بوده‌اند. همه ما قبول داریم که عملکردمان در حال حاضر پایین‌تر از سطحی است که از تیمی مانند میلان انتظار می‌رود. هدف من این است که بفهمم چه عاملی باعث شد ما چنین عملکرد ضعیفی را ارائه کنیم و آن را برطرف کنم.

مونتلا ادامه داد: ما ابتدا با مسئولان باشگاه صحبت کردیم و پس از آن با بازیکنان. می‌دانیم که خیلی سریع باید یک ذهنیت پیروزی طلبی در تیم‌مان ایجاد کنیم. برای انجام امور روش‌های فراوانی وجود دارد اما برخی روش‌ها ارزش آن را دارند که برای‌شان وقت گذاشته شود. کاری که ما باید انجام دهیم ایجاد یک ذهنیت درست در تیم‌مان و تعادل دادن به سبک بازی‌مان است. باید انتقادات را بپذیریم و در تحلیل‌های‌‌مان هیچ چیزی را از قلم نیندازیم. ما دنبال مقصر نیستیم و نیاز هم به این کار نداریم. باشگاه از من خواسته است که مداخله کنم و اجازه ندهم که تیمم دوباره چنین عملکرد را ارائه کند. این مستلزم شکل گرفتن یک ذهنیت پیروزی طلب در تیم است که آن هم به مرور زمان ساخته می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی