English

بازی‌های داخل سالن آسیا ۲۰۱۷ ـ ترکمنستان

پنجمی بهترین رتبه تیم شطرنج ایران در بخش سریع

چهار تیم شطرنج ایران در بخش سریع بازی‌های داخل سالن آسیا رقابت کردند و پنجمی بهترین رتبه تیم های ایرانی بود.

پنجمی بهترین رتبه تیم شطرنج ایران در بخش سریع

به گزارش خبرگزاری موج، در یازدهمین روز از بازی های داخل سالن آسیا شطرنج‌بازان ایرانی در دور پنجم و پایانی بخش سریع و تیمی به رقابت پرداختند. دو تیم پسران و دو تیم دختران در دو رده سنی در بخش سریع رقابت‌های شطرنج داخل سالن حاضر بودند  که در پایان رتبه‌های ششم، پنجم، ششم و هفتم را به دست آوردند.

تیم ایران در بخش سریع دختران زیر ۲۳ با ترکیب سارا خادم الشریعه و مبینا علی نسب در دور پنجم برابر تیم اندونزی ۰.۵ بر ۱.۵ پیروز شد. این تیم در پایان بخش سریع با شش امتیاز در رده ششم قرار گرفت. تیم های ویتنام، چین، فیلیپین و قزاقستان به دور نیمه نهایی رسیدند و تیم هند پنجم شد.

در بخش سریع زنان نیز تیم ایران  را آتوسا پورکاشیان و میترا حجازی پور تشکیل دادند که در دور پایانی ۱.۵ بر ۰.۵ برابر ازبکستان پیروز شدند. تیم زنان در پایان بخش سریع با پنج امتیاز در رده پنجم قرار گرفت. تیم های هند، اندونزی، ویتنام و چین به نیمه نهایی رسیدند.

تیم ایران مردان را در بخش سریع احسان قائم مقامی و پویا ایدنی تشکیل می دادند که در پایان دور پنجم برابر قطر ۱.۵ بر ۰.۵ شکست خورد. این تیم هم با 6 امتیاز در رده هفتم قرار گرفت. تیم های ازبکستان و بنگلادش به ترتیب پنجم و ششم شدند. تیم های قطر، چین، ترکمنستان و ویتنام به نیمه نهایی رسیدند.

تیم ایران رده سنی زیر ۲۳ سال پسران در بخش سریع، با ترکیب پرهام مقصودلو و مسعود مصدق پور حاضر شد و در دور نهایی برابر ازبکستان به تساوی رسیدند. این تیم با 5 امتیاز ششم شد و تیم های ترکمنستان، فیلیپین، هند و چین به نیمه نهایی رسیدند. تیم ویتنام هم پنجم شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه