English

اعتراف آنچلوتی پس از چهار سال

سرمربی بایرن مونیخ به اشتباهش در زمان ترک پاری ‌سن‌ ژرمن اعتراف کرد.

اعتراف آنچلوتی پس از چهار سال

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از آس، کارلو آنچلوتی چهارشنبه پس از جدایی‌اش از پاری ‌سن‌ ژرمن در سال ۲۰۱۳ دوباره به پاریس بر می‌گردد تا دومین بازی‌اش را در این فصل لیگ قهرمانان اروپا انجام دهد. سرمربی ایتالیایی، PSG را به مقصد رئال مادرید ترک کرد اما زمان مذاکره هفته‌های تنش‌زایی را پشت سر گذاشت چون تیم پاریسی نمی‌خواست آنچلوتی این باشگاه را ترک کند اما در نهایت سرمربی ایتالیایی پیروز شد. اکنون پس از چهار سال سرمربی بایرن مونیخ به اشتباه خود در این زمینه اعتراف و رفتارش را نادرست عنوان کرد. با این حال به رابطه تنش‌زایش با ناصر الخلیفه اشاره کرد و گفت‌: رفتار درستی نداشتم چون می‌خواستم از پاری ‌سن‌ ژرمن بروم و باشگاه می‌خواست من بمانم. مشکلات کوچکی وجود داشت. لحظه سختی بود و رابطه‌ام با رییس باشگاه پیچیده شده بود. با این حال با گذشت زمان همه چیز درست می‌شد. اکنون رابطه خوبی با هم داریم.

آنچلوتی سعی کرد با فرستادن یک پیام رابطه‌اش را با رییس باشگاه پاری ‌سن‌ ژرمن خوب کند. او سال گذشته پس از دیدار رفت پاری سن ژرمن برابر بارسلونا در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا این کار را انجام داد. سرمربی بایرن مونیخ در این باره اظهار کرد: پس از پیروزی فوق‌العاده‌ پاری ‌سن‌ ژرمن برابر بارسلونا (چهار بر صفر) پیامی برای تبریک به او فرستادم و آرزوی موفقیت در بازی برگشت کردم اما پس از شکست در نوکمپ دیگر نمی‌توانستم پیام دیگری بفرستم.

پیروزی ۶ بر یک بارسلونا در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی برابر پاری ‌سن‌ ژرمن هم‌چون پیروزی لیورپول برابر میلان در فینال ۲۰۰۵ به تاریخ پیوست. آنچلوتی در این باره گفت‌: این دیدار جهان فوتبال را به وجود آورد. اتفاقی که افتاد باور نکردنی بود و مانند تجربه‌ام در فینال ۲۰۰۵ با میلان بود.

آنچلوتی روزهای خوبی با بایرن سپری نمی‌کند و از او انتقاد زیادی می‌شود. با این حال مدیریت از او حمایت می‌کند. او در این باره اظهار کرد: در بایرن تحت فشار نیستم چون روزنامه‌ها را نمی‌خوانم می‌دانید چرا؟ چون زبان آلمانی را نمی‌دانم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه