English

ورزشکاران آمریکایی در بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ شرکت می‌کنند

مسوولان آمریکایی بر خلاف همتایان فرانسوی‌شان اعلام کردند که مشکلات امنیتی در شبه جزیره کره باعث نمی‌شود که ورزشکاران این کشور در بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ شرکت نکنند.

ورزشکاران آمریکایی در بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ شرکت می‌کنند

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج به نقل از سایت Inside the games،. کمیته‌ المپیک آمریکا اعلام کرد که ورزشکاران آمریکایی قطعا در بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ پیونگ چانگ شرکت می‌کنند. تنش‌های اخیر در شبه جزیره کره و تهدیدهای کره شمالی و آمریکا باعث شده است که امنیت بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ در کره جنوبی به خطر بیفتد.

البته مسوولان کره جنوبی اعلام کرده‌اند که مشکلی وجود ندارد و برنامه بازی‌ها همان طور که پیش‌بینی شده است پیش می‌رود.

وزیر ورزش فرانسه چندی پیش اعلام کرد که در صورتی که امنیت بازی‌های ۲۰۱۸ پیونگ چانگ تضمین نشود فرانسه ورزشکاری به این مسابقات نمی‌فرستد. آمریکا که در تنش سیاسی با کره شمالی قرار دارد اعلام کرده که مشکلی برای فرستادن ورزشکاران به این بازی‌ها ندارد و هیچ شکی نیست که در این بازی‌ها شرکت می‌کند. کمیته‌ المپیک آمریکا اعلام کرده است که تمام تلاش خود را برای حفظ امنیت ورزشکاران خواهد کرد.

رئیس کمیته‌ المپیک آمریکا در این باره اعلام کرد: ما منتظر بازی‌های المپیک زمستانی پیونگ چانگ هستیم و در مراسم روشن کردن مشعل بازی‌ها نیز شرکت خواهیم کرد. ورزشکاران ما به آماده کردن خودشان ادامه‌ می‌دهند. ما با مسوولان محلی همکاری می‌کنیم تا از امنیت ورزشکاران مطمئن شویم. ما مطمئن هستیم که مسئولان برگزاری این بازی‌ها می‌توانند مسابقات بسیار خوبی را برگزار کنند.

بر خلاف اظهار نظرهای اخیر وزیر ورزش فرانسه، رئیس کمیته‌ المپیک این کشور اعلام کرده است که هیچ برنامه‌ای برای لغو شرکت در بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ وجود ندارد و او نمی‌تواند تصور کند که فرانسوی‌ها بازی‌ها را تحریم کنند.

او در این باره افزود: اگر بازی‌ها برگزار شود قطعا IOC از امنیت آن مطمئن شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه