English

ماهینی: نمی‌دانم غیبت طارمی را سهل‌انگاری بنامم یا قسمت

کاپیتان دوم پرسپولیس گفت: نمی‌دانم غیبت مهدی طارمی در بازی با الهلال عربستان را سهل انگاری بنامم یا قسمت اما بازیکنان خوبی داریم که جای او را پر می‌کنند.

ماهینی: نمی‌دانم غیبت طارمی را سهل‌انگاری بنامم یا قسمت

به گزارش خبرگزاری موج، حسین ماهینی درباره تمرین اختصاصی با پزشک تیم  پیش از بازی با الهلال عربستان گفت: در ابتدا تولد مرد گینسی تیم (محمود خوردبین) را تبریک می‌گویم. در بازی با سپاهان وقتی تکل زدم، زانوی پایم جمع شد و نتوانستم بازی کنم. به برانکو گفتم تعویضم کند. دو، سه روز است که آب درمانی و فیزیوتراپی می‌کنم و تا حدودی بهتر شده‌ام.

او درباره حضور در دیدار با الهلال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: برای بازی با الهلال تلاش می‌کنم و ان‌شاء‌الله اگر بتوانم بازی می‌کنم.

بازیکن پرسپولیس درباره صعود سخت پرسپولیس به مرحله حذفی گفت: دو، سه سال با ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا بودم و مشکلی در مرحله گروهی نداشتیم. همان سال هم که به فینال رفتیم کار سخت بود. امسال کمترین حقمان این بود که از گروه صعود کنیم. بهترین تیم ایران بودیم اما بدشانس هم بودیم.

او درباره صعود پرسپولیس و الهلال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از یک گروه گفت: گروه ما، گروه مرگ بود. همه قهرمان لیگ‌شان بود. امسال برای قهرمانی به آسیا می‌رویم.

کاپیتان دوم پرسپولیس درباره محرومیت مهدی طارمی در آستانه بازی با الهلال عربستان اظهار کرد: با خانواده بیرون بودم که یکی از بازیکنان قبل از خبری شدن آن به من زنگ زد اما گفتم که صحت ندارد چون مهدی امروز با من در تمرین بود. بعد از چند دقیقه سایت‌ها را بررسی کردم و دیدم درست است. نمی‌دانم اسمش را سهل انگاری یا قسمت بگذارم اما باید در این چند وقت بدون مهدی طارمی بازی کنیم. او ستاره تیم ما است. مهدی مهره تاثیرگذار تیم است. البته بازیکنان خوبی دیگری داریم. امیدوارم اتفاق بدی نیفتد. آن‌قدر تیم ما خوب است که همین بازیکنان را سه، چهار سال دیگر نگه دارد، مشکلی نخواهیم داشت.

او درباره مدت زمان قراردادش با پرسپولیس با توجه به محرومیت تیم از دو پنجره نقل و انتقالات گفت: من یک سال دیگر هم قرارداد دارم.

او درباره خوشحالی هوادران الهلال از محرومیت مهدی طارمی گفت: فوتبال فقط در زمین نیست. در بیرون هم جنگ است. در بازی الاهلی نشان دادیم که ۱۰ نفره می‌توانیم پیروز شویم پس می‌توانیم کارهای دیگری هم کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی