English

مسابقات گرند پری تکواندو ۲۰۱۷ - مراکش

سجاد مردانی حذف شد

تکواندو کار وزن ۸۰+ کیلو گرم ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های تکواندو گرند پری با نتیجه ۲۳ بر ۱۷ برابر ماهامو چو از بریتانیا شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سجاد مردانی حذف شد

به گزارش خبرگزاری موج، مرحله دوم مسابقات گرندپری تکواندو در سال ۲۰۱۷، از امروز (جمعه) و در چهار وزن المپیکی مردان و زنان با حضور ۲۲۵ تکواندوکار از پنجاه و شش کشور در شهر "رباط" مراکش آغاز می‌شود و سه روز به طول می‌انجامد.

در روز نخست این رقابت‌ها مبارزات اوزان ۶۷- و ۶۷+ کیلوگرم زنان و ۸۰+ کیلوگرم گروه مردان آغاز شد و سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم تنها نماینده ایران بود.

مردانی در نخستین گام به مصاف محمد الهاتری نفر ۴۵ رنکینگ جهانی از نروژ رفت و موفق شد ۱۲ بر ۲ به پیروزی برسد و راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

مبارز وزن ۸۰+ کیلو گرم ایران در مرحله یک هشتم نهایی رو در روی ودران گولک از اسلوونی و نفر ۱۶ رنکینگ جهانی قرار گرفت و در مبارزه‌ای نفس گیر در حالی که ۱۰‌بر ۱۰ دو مبارز به تساوی رسیدند در راند طلایی مردانی با ضربه مشت توانست به پیروزی برسد و به راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

مردانی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ماهامو چو از بریتانیا که نایب قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۷ را در کارنامه دارد رفت و با قبول شکست ۲۳ بر ۱۷ مقابل حریفش از صعود به جمع چهار نفر پایانی باز ماند و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

مهدی بی‌باک به عنوان سرمربی و علیرضا نصرآزادانی به عنوان مربی، تیم ملی تکواندو را در مسابقات گرند پری همراهی می‌کنند.

مسابقات گرندپری (G۴) است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه