English

مورینیو:

رونی اسطوره منچستر یونایتد است/ تماشاگران احترامی که رونی لایقش است به او می گذارند

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد از هواداران تیمش خواست که از کاپیتان سابق خود به شیوه‌ای که در خور جایگاه او در تاریخ شیاطین سرخ باشد، استقبال کنند.

رونی اسطوره منچستر یونایتد است/ تماشاگران احترامی که رونی لایقش است به او می گذارند

به گزارش خبرگزاری موج، تیم فوتبال منچستریونایتد فردا (یکشنبه) در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس میزبان اورتون است و این بازی اولین باری خواهد بود که وین رونی، کاپیتان سابق شیاطین سرخ بعد از جدایی‌اش از این تیم دوباره به اولدترافورد برمی‌گردد.

ژوزه مورینیو، سرمربی من‌یونایتد درباره بازگشت برترین گلزن تاریخ این تیم به اولدترافورد - کسی که تابستان امسال به اورتون ملحق شد - اظهار داشت: من فکر می‌کنم که هواداران ما از وین همان استقبالی که در خور اوست انجام خواهند داد. به نظر من این روزها لفظ اسطوره به سادگی به کار می‌رود اما رونی به معنای واقعی اسطوره منچستریونایتد است. تعداد بازی‌ها، گل‌ها و جام‌های او در من‌یونایتد همگی نشان می‌دهند که او یکی از مهمترین بازیکنان تاریخ منچستریونایتد است. من فکر می‌کنم که اولدترافورد احترامی که رونی لایقش باشد را به او نشان خواهد داد، البته امیدوارم که این ادای احترام تنها قبل و بعد از بازی صورت بگیرد نه در جریان آن.

مورینیو سپس به ابراز رضایت از جذب روملو لوکاکو مهاجم سابق اورتون پرداخت و گفت: او زمان مناسبی به ما ملحق شد. ما او را در سن و سالی خوب و با تجربه کافی خریدیم. مسلماً لوکاکو بازیکنی است که به بازی در لیگ برتر عادت دارد و خیلی راحت با ما هماهنگ شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی