English

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران زیر ذره‌بین سایت گل

سایت گل در گزارشی به ارزیابی تیم فوتبال نوجوانان ایران در آستانه جام جهانی زیر ۱۷ سال فیفا پرداخته است.

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران زیر ذره‌بین سایت گل

به گزارش خبرگزاری موج، در ارزیابی سایت گل درباره تیم نوجوانان ایران آمده است:

در جام جهانی زیر ۱۷ سال فیفا ۲۴ کشور از ۶ کنفدراسیون حضور خواهند داشت تا برای قهرمانی با هم رقابت کنند. این مسابقه‌ها از روز ۶ اکتبر در هند شروع می‌شود.

تیم نوجوانان ایران تاکنون چهار بار در جام جهانی زیر ۱۷ سال شرکت کرده است و چندین افتخار کسب کرده است. این تیم برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۱ در جام جهانی شرکت کرد و هر سه بازی خود را واگذار کرد و در گروه خود آخر شد. ۸ سال بعد این تیم از گروه خود صعود کرد اما در یک هشتم بازی را واگذار کرد.

در سال ۲۰۱۳ تیم ایران دوباره به دور حذفی رفت. این تیم یک برد، دو مساوی و یک باخت مقابل نیجریه داشت. در سال ۲۰۰۸ ایران در مسابقه‌های AFC زیر ۱۱ سال قهرمان شد.

در سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۱۶ در مسابقه‌های ۲۰۱۶ ایران نایب قهرمان شد.

تیم نوجوانان ایران در سال‌های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۹ در مسابقه‌های غرب آسیا قهرمان شد.

چگونگی رسیدن به جام جهانی زیر ۱۷ سال:

ایران در مسابقه‌های AFC، ۲۰۱۶ در گروه A اول شد. این تیم با برد ۵ بر صفر مقابل ویتنام جایگاه خود در جام جهانی را تثبیت کرد. ایران در نیمه نهایی کره شمالی را با نتیجه ۶ بر ۵ در ضربات پنالتی شکست داد. با این حال شکست ۴ بر ۳ ایران مقابل عراق دور پیروزی‌ها را به پایان رساند.

آمادگی قبل از مسابقه‌های مهم:

در ماه می ایران دو بازی‌ دوستانه مقابل تیم‌های نوجوانان اسلواکی و مجارستان انجام داد. ایران مقابل اسلواکی با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد اما در بازی بعد مقابل مجارستان ۲-۲ مساوی کرد. این تیم به تمرین‌های خود در ورزشکار کرج و زیر نظر عباس چمنیان ادامه داد.

سرمربی تیم:

عباس چمنیان در سال ۲۰۱۶ تیم نوجوانان ایران را نایب قهرمان AFC کرد. او در سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴ نیز سرمربی تیم نوجوانان ایران بود. چمنیان هم‌چنین در سال‌های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۴ نیز تیم زیر ۲۰ سال ایران را رهبری کرده است. او در دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه آزاد تربیت بدنی تدریس می‌کند و در سطح بین‌المللی تجربه زیادی دارد.

بازیکنان کلیدی:

تیم نوجوانان ایران بازیکنان کلیدی هم‌چون علیرضا اسدآبادی، الله‌یار صیاد، محمد شریفی و محمد قادری دارد. این ۴ بازیکن هر کدام سه گل از ۱۳ گل تیم‌شان در مسابقه‌های AFC ۲۰۱۶ را به ثمر رسانده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه