English

گواردیولا: نمی دانم اخراج مانه درست بود یا خیر

سرمربی منچسترسیتی درباره اخراج سادیو مانه و پیروزی پرگل تیمش برابر لیورپول به صحبت پرداخت.

گواردیولا: نمی دانم اخراج مانه درست بود یا خیر

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دیلی میل، منچسترسیتی در هفته چهارم لیگ برتر توانست با ۵ گل لیورپول را در هم بکوبد. البته در این دیدار اخراج سادیو مانه تاثیرگذار بود و بعد از ۱۰ نفره شدن لیورپول، این سیتی بود که توانست برد پرگلی رقم بزند.  

پپ گواردیولا بعد از پیروزی تیمش در این دیدار و درباره اخراج مهاجم سنگالی حریف گفت: بازی تا زمانی که بازیکن حریف اخراج نشده بود برابر دنبال می شد ولی بعد از آنکه مانه از زمین اخراج شد توانستیم برنامه هایمان را در زمین خیلی بهتر اجرا کنیم و به آنچه که می خواهیم دست یابیم. ادرسون شجاعانه برای ما بازی کرد. او یک بار هم دروازه ما را نجات داد و نگذاشت محمد صلاح گلزنی کند. دکتر تیم به ما گفت که هیچ جای او شکسته نشده است و خوشبختانه او شرایط خیلی خوبی دارد و فکر نمی کنم مصدومیت او جدی باشد. واقعا نمی دانم اخراج درست بود یا خیر. مانه به توپ نگاه می کرد و کاری به این نداشت که دروازه بان کجا قرار دارد ولی ضربه او قوی بود.  

او در پایان صحبت های خود گفت: در نیمه دوم آن طور که دوست داریم بازی کردیم. وقتی یک نفر بیشتر از حریف داشته باشید در چنین دیدارهای فشرده‌ای خیلی به سود شماست. به بازیکنانم بابت این برد ارزشمند تبرک می گویم. برای لیورپولی ها هم متاسفم. نمی‌دانم چه محرومیتی برای مانه در نظر می گیرند. من وقتی کیل واکر بازیکن تیمم اخراج شد اعتراضی نکردم و الان هم صحبتی درباره نظر داور ندارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه