English

آناستازی: پیشنهادهایی از ایران و چین داشتم

گزینه پیشین هدایت تیم ملی ایران گفت: پیشنهادهایی که از ایران و چین داشتم، ۲ یا ۳ برابر دستمزد فعلی من در گدانسک بود و می‌توانستم با آنها پول پارو کنم.

آناستازی: پیشنهادهایی از ایران و چین داشتم

به گزارش خبرگزاری موج، تیم ملی والیبال لهستان در حالی از راهیابی به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی اروپا بازماند که میزبان این مسابقات است. «میخاو کوبیاک» کاپیتان تیم ملی لهستان، دلیل عدم موفقیت تیمش را لیگ این کشور عنوان کرده و گفته که پلاس لیگا، بستر مناسبی برای تشکیل یک تیم ملی خوب نیست.

از طرف دیگر، آندره‌آ آناستازی، سرمربی ایتالیایی تیم گدانسک و گزینه پیشین هدایت تیم ملی ایران نیز متهم شده که به دلیل داشتن تیم در پلاس لیگا، مجبور است از این لیگ دفاع کند. او در پاسخ به این مسئله اظهار داشت: شاید مجبور شوم برای اثبات دلایلم، بحث کنم ولی من اخیراً پیشنهادهایی از ایران و چین دریافت کردم ولی همچنان در گدانسک هستم. چون اعتقاد دارم که لهستان و لیگ این کشور، مکانی سحرآمیز برای مربیان است.

آناستازی ادامه داد: پیشنهادهایی که از ایران و چین داشتم، 2 یا 3 برابر دستمزد فعلی من در گدانسک بود. می‌توانستم پول پارو کنم ولی می‌خواهم در لهستان کار کنم چون احساس فوق‌العاده‌ای دارم. در ضمن کوبیاک فقط به خاطر پول بیشتر به ژاپن رفت نه به خاطر جذابیت لیگ این کشور!

وی در مورد آینده لیگ لهستان گفت: در حال تجربه کردن شرایط اقتصادی نه چندان خوبی هستیم چون تیم‌ها بودجه کمتری نسبت به سال گذشته دارند. بازیکنان زیادی هم لیگ را ترک کردند چون تیم‌های دیگر به آنها پول بهتری می‌دادند. می‌توانیم با کمک یکدیگر، شرایط لیگ را بهتر کنیم. ایتالیا هم با مشکلات بزرگ مالی دست و پنجه نرم می‌کند ولی بهترین تیم‌ها را در جهان دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی