English

اسپانیا ایتالیا را هت‌تریک کرد

اسپانیا توانست به راحتی ایتالیا را در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ شکست دهد و شب تلخی را برای دروازه‌بان این تیم رقم بزند.

اسپانیا ایتالیا را هت‌تریک کرد

به گزارش خبرگزاری موج، بازی‌های مقدماتی جام جهانی در قاره اروپا شنبه شب پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی اسپانیا در سانتیاگو برنابئو برابر ایتالیا قرار گرفت. دو تیم برای صدرنشینی تلاش می‌کردند که در نهایت لاروخا با سه گل پیروز شد.

اسپانیا نسبت به ایتالیا بازی بهتری ارائه داد. مالکیت توپ بیشتری از تیم مهمان داشت و همین موضوع باعث شد فرصت‌های گلزنی لاروخا بیشتر شود. در نهایت میزبان به گل نخست بازی در دقیقه ۱۴ رسید. ضربه ایستگاهی ایسکو به گل تبدیل شد. هافبک اسپانیایی توانست در دقایق پایانی نیمه اول یک گل دیگر به ثمر برساند. لاروخا ۴۵ دقیقه نخست را با پیروزی دو بر صفر به پایان رساند.

در شروع نیمه دوم ایتالیا دروازه اسپانیا را تحت فشار قرار داد اما در گلزنی ناکام بود. بازی خوب شاگردان یولن لوپتگی ادامه یافت تا اینکه گل سوم اسپانیا توسط آلوراو مورتا به ثبت رسید. موراتا یک گل دیگر به ثمر رساند اما داور آن را آفساید اعلام کرد. هر دو تیم چند موقعیت گل داشتند و در نهایت بازی با پیروزی سه بر صفر به پایان رسید. اسپانیا با این پیروزی ۱۹ امتیازی شد و اختلافش را با ایتالیا بیشتر کرد.

در دیگر بازی‌های گروه G مقدونیه با یک گل تیم فوتبال رژیم صهیونیستی را شکست داد و لیختن اشتاین با دو گل آلبانی را از پیش رو برداشت.

در دیدارهای گروه D نیز صربستان با سه گل مولداوی را شکست داد، ولز با یک گل برابر اتریش پیروز شد و دیدار تیم‌های گرجستان و ایرلند با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این گروه تیم‌های صربستان و ایرلند به ترتیب در جایگاه اول و دوم قرار دارند.

بازی‌های گروه آ نیز با پیروزی یک بر صفر فنلاند برابر ایسلند آغاز شد. اوکراین با دو گل ترکیه را مغلوب کرد و دیدار تیم‌های کرواسی و کوزوو به علت بارندگی شدید لغو شد. ادامه این بازی یکشنبه برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه