English

شکایت ذوب آهن از شکاری و روبین‌کازان

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تاکید کرد که باشگاهش به دلیل عقد قرارداد رضا شکاری با روبین‌کازان، از این بازیکن و باشگاه روسی شکایت خواهد کرد.

شکایت ذوب آهن از شکاری و روبین‌کازان

به گزارش خبرگزاری موج، رضا شکاری که پیش از این با روستوف قرارداد داخلی بسته بود با حضور قربان بردیف سرمربی فصل قبل روستوف در روبین کازان، با قرارداد پنج ساله روانه روبین کازان شد تا همبازی سردار آزمون شود. این در حالی است که باشگاه ذوب‌آهن مدعی است که شکاری با این باشگاه اصفهانی قراداد دارد.

آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن، درباره حواشی قرارداد رضا شکاری اظهار کرد: هفته گذشته رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران مبنی بر این که شکاری بازیکن ما است را روی سایت باشگاه گذاشتیم و خبر رسانی کردیم. این بازیکن تا یک سال و نیم دیگر با ما قرارداد دارد. شکاری ابتدا مدعی بود که با باشگاه رستوف قرارداد بسته، در صورتی که قراردادی شخصی با قربان بردیف نوشته بود و اکنون که بردیف به کازان رفته، شکاری هم به اتفاق این سرمربی راهی کازان شده است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن که با رادیو ورزش گفت‌وگو می‌کرد ادامه داد: حرکت این بازیکن علی رغم این که غیر قانونی است، اقدام به عقد قرارداد پنج ساله با این تیم کرده است. البته به نظر من شکاری در این قضیه زیاد مقصر نیست. ما این پدیده را نه به خاطر رضا شکاری بلکه به خاطر بحث نخبه دزدی که در فوتبال ما انجام می‌شود و رویه غیر قانونی که اعمال می‌شود، دنبال خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: ما از رضا شکاری، باشگاه کازان روسیه و واسطه‌ای به نام مهدی حق تعالی که قراردادش عملاً یک ماه قبل منقضی شده بود، شکایت خواهیم کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه