English

ادوکات: حالا فقط برای دوم شدن در گروه باید تلاش کنیم

سرمربی تیم ملی هلند از نتیجه کسب شده برابر فرانسه ابراز ناراحتی کرد و عنوان کرد تیمش حالا برای دوم شدن در گروه تلاش خواهد کرد.

ادوکات: حالا فقط برای دوم شدن در گروه باید تلاش کنیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از تلگراف، تیم ملی فوتبال هلند در ادامه نتایج ناامید کننده خود این بار با نتیجه ۴ بر صفر برابر فرانسه تن به شکست داد تا شانس این تیم برای حضور در جام جهانی روسیه کم شود.  

دیک ادوکات، سرمربی جدید تیم ملی هلند بعد از باخت به فرانسه گفت: حرفی برای گفتن نداشتیم و باید اعتراف کنم فرانسه خیلی قوی‌تر از ما بود. هر چند در نیمه اول کمی پا به پای حریف بازی کردیم ولی در نیمه دوم فرانسه خیلی قدرتمندتر از ما بازی کرد. فرانسه کاملا سزاوار برتری در این دیدار بود. آن‌ها بازیکنان خوب زیادی دارند و در همه پست‌ها بهترین‌های جهان در این تیم بازی می‌کنند.

سرمربی تیم ملی هلند که اکنون تیمش شانس بسیار کمی برای صعود به جام جهانی دارد اضافه کرد: شما وقتی نیمکت و بازیکنان غایب تیم ملی فرانسه را نگاه کنید می‌بینید که با چه تیم قدرتمندی روبه‌رو هستید. ما برای کسب امتیاز در این بازی تلاش کردیم ولی به واقع آن‌ها از ما خیلی قوی‌تر بودند. حالا فقط یک راه در پیش داریم و آن هم این است که بتوانیم هر ۳ دیدار باقی مانده خود را با برد به پایان برسانیم و شانس داشته باشیم که به عنوان یکی از بهترین تیم‌های دوم به پلی‌اف برسیم و شانس‌مان را برای صعود به جام جهانی امتحان کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه