English

دشان: قدرت فوتبال فرانسه را به رخ کشیدیم

سرمربی تیم ملی فرانسه از پیروزی برابر هلند در انتخابی جام جهانی ابراز رضایت کرد.

دشان: قدرت فوتبال فرانسه را به رخ کشیدیم

به گزارش خبرگزاری موج، در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در قاره اروپا ۹ دیدار برگزار شد. در حساس‌ترین و جذاب‌ترین دیدار این گروه تیم ملی فوتبال فرانسه از هلند پذیرایی کرد و توانست این تیم را تحقیر کند. خروس‌ها با ۴ گل لاله‌های نارنجی را در هم کوبیدند تا سه امتیاز ارزشمند و روحیه بخش را به دست آورند.

دیدیه دشان بعد از برد باارزش تیمش در انتخابی جام جهانی گفت: بازی بسیار موفقی داشتیم. هلند می‌توانست دروازه‌مان را در ابتدای این مسابقه باز کند. ما نمایش خوبی را در این مسابقه به اجرا گذاشتیم، نتیجه‌ای مورد نظر را کسب کردیم،  ولی هنوز به بازی‌های آینده چشم داریم. هنوز ۳ بازی و ۹ امتیاز باقی مانده است که رقابت را برای ضصعود سخت می کند و ما با تمام توان در دیدارهای باقی مانده به میدان خواهیم رفت. این بازی می توانست حتی با تساوی به پایان برسد ولی تیم ما در طول مسابقه ریتم بالای بازی خود را حفظ کرد تا به آنچه که می خواهیم برسیم. برابر هلند توانستیم قدرت فوتبال فرانسه را به رخ بکشیم و از این بابت خیلی خوشحالم البته فرانسه در خط حمله بهترین بازیکنان را داشته است و نسل الان فوتبال فرانسه هم بهترین هستند.

او در ادامه نشست خود گفت: شکست سوئد برای بلغارستان برای ما خبر خوبی بود و ما حالا در شرایط عالی برای صعود به جام جهانی قرار داریم. حالا فقط به دیدار با لوگزامبورگ فکر خواهیم کرد که دیدار دشواری برای ما است چون آنها برابر بلاروس در این هفته بازی خوبی داشتند و ما قطعا حریف را دست کم نخواهیم گرفت. اگر بتوانیم همین بازی را برابر لوگزامبورگ تکرار کنیم می توانیم به ۳ امتیاز مسابقه دست پیدا کنیم. امشب همه بازیکنان خضوصا بازیکنان هافبک ما یعنی پوگبا و کانته بی نقص بودند و همین به ما کمک کرد تا به آنچه که می خواهیم دست پیدا کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه