English

رئال مادرید و کابوسی به نام والنسیا

والنسیا در سال‌های اخیر امتیازهای مهمی را برابر رئال مادرید کسب کرده است.

رئال مادرید و کابوسی به نام والنسیا

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از آس، رئال مادرید بامداد دوشنبه در هفته‌ دوم لالیگا در سانتیاگوبرنابئو میزبان والنسیا بود و برابر مهمانش ۲ بر ۲ متوقف شد. سفیدپوشان در فصل‌های اخیر نیز برابر این تیم دچار مشکل شده بودند و امتیازهای خیلی مهمی را مقابلشان از دست دادند. در حالی والنسیا از رئال مادرید امتیاز گرفته است که در سال‌های اخیر در بهترین روزهایش نبوده است. از ۳۳ امتیازی که مادرید در پنج فصل اخیر می‌توانست برابر این تیم به دست آورد تنها ۱۷ امتیاز کسب کرده است. مادرید پنج تساوی به دست آورد که چهار مساوی در سانتیاگوبرنابئو اتفاق افتاد و دو بار پیروز شد که هر دو در مستایا رخ داد. سه تیم بزرگ ‌اسپانیا (اتلتیکومادرید، رئال مادرید و بارسلونا) برابر والنسیا بدترین نتایج را به دست آوردند. در این پنج سال آبی‌اناری‌ها و روخی بلانکوس تنها ۱۰ امتیاز برابر والنسیا کسب کردند.

اغلب امتیازهایی که والنسیا مقابل سه تیم بزرگ ‌اسپانیا گرفت در حساس‌ترین لحظه لالیگا بوده است. به عنوان نمونه مادرید در سال ۲۰۱۴ با هدایت کارلو آنچلوتی به دنبال فتح سه گانه بود. یک هفته‌ مانده به پایان لالیگا اتلتیکومادرید صدرنشین با دو گل برابر والنسیا شکست خورد و بارسلونا (تیم دوم) مقابل ختافه ۲ بر ۲ مساوی کرد. از طرفی مادرید که فرصت داشت برای قهرمانی با دو تیم دیگر رقابت کند مقابل والنسیا ۲ بر ۲ مساوی کرد.

در سال ۲۰۱۵ والنسیا باعث سقوط مادرید شد. سفید پوشان به تازگی تعطیلات زمستانی را پشت سر گذاشته بودند که ۲ بر یک در مستایا مغلوب شدند. در آن بازی رکورد ۲۲ پیروزی پیاپی  مادرید به پایان رسید. چند ماه بعد دوباره در یک هفته‌ مانده به پایان لالیگا دو تیم در سانتیاگوبرنابئو برابر هم قرار گرفتند که این بازی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. بارسلونا توانست فاصله‌اش را با مادرید افزایش بدهد و فاتح لالیگا شود. آنچلوتی نتوانست هیچ یک از سه عنوان مهم را بالای سر ببرد و در نهایت در پایان فصل برکنار شد.

سرمربی ایتالیایی تنها مربی نبود که در مادرید از والنسیا ضربه خورد. رافائل بنیتس در ژانویه ۲۰۱۶ پس از تساوی ۲ بر ۲ در مستایا اخراج شد و زین الدین زیدان هدایت مادرید را بر عهده  گرفت. والنسیا دوباره برای سفیدپوشان دردساز شد. این تیم در ۲۲ فوریه ۲۰۱۷، ۲ بر یک مادرید را شکست داد. این تساوی باعث شد اختلاف سفیدپوشان با آبی‌اناری‌ها در جدول بیشتر شود. والنسیا جزو هفت تیمی شد که توانستند تیم سرمربی فرانسوی را شکست دهند.

مادرید دیشب (یک‌شنبه) دوباره در روزهای خوب خود برابر والنسیا متوقف شد و اتفاقات می ۲۰۱۴ و اوایل فوریه دوباره تکرار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه