English

ولاسکو قهرمانی نوجوانان ایران را تبریک گفت

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران، قهرمانی تیم نوجوانان در مسابقات جهانی را تبریک گفت.

ولاسکو قهرمانی نوجوانان ایران را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت فدراسیون والیبال ایران، خولیو ولاسکو، مربی پیشین تیم ملی ایران در پیامی به امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی بزرگسالان، خوشحالی خود را از قهرمانی ایران در مسابقات نوجوانان جهان ابراز کرد و ضمن ستایش محمد وکیلی سرمربی تیم زیر 19 سال پسران ایران، آینده والیبال ایران را روشن دانست که متن آن به شرح زیر است:

دوستان عزیزم

این پیروزی بزرگ را به والیبال ایران تبریک می‌گویم. باز هم خوشحالم که سال دیگر، تیم ملی ایران به آرژانتین می‌آید. امیدوارم آقای داورزنی هم بتواند به آرژانتین بیاید هر چند می‌دانم که ایشان در حال حاضر در وزارت فعالیت دارند.

امیر عزیز، لطفاً پیام تبریک من را به آقای وکیلی برسانید. یادت می‌آید که همیشه به شما می گفتم که او مربی خوبی است. برای وی خوشحالم. لطفاً متن این پیام را برایش بخوان. واقعاً به او افتخار می‌کنم.

برای خوآن (سیچلو) و تیم زیر 23 سال بسیار متاسف شدم. اما می‌دانم که خوآن کارش را به درستی انجام داد و والیبال ایران آینده بسیار روشنی دارد.

با احترام و دوستی

خولیو ولاسکو

تیم نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان که از 27 مرداد تا 5 شهریور در شهر رفاع بحرین برگزار شد، با پیروزی مقتدرانه تیم نوجوانان ایران پایان پذیرفت و ایران توانست به دومین مدال طلای خود دست یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه