English

تمدید قرارداد مسی با بارسلونا مشکل دارد؟

ستاره آرژانتینی تنها یک مشکل برای تمدید قراردادش دارد.

تمدید قرارداد مسی با بارسلونا مشکل دارد؟

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از اسپورت، شایعات درباره لیونل مسی در روزهای اخیر زیاد شده است. این اتفاق زمانی رخ داد که یوردی مستره (نایب رییس ورزشی باشگاه بارسلونا) در مراسم معارفه پائولینیو اعلام کرد که ستاره آرژانتینی هنوز قراردادش را تمدید نکرده است. این سخنان بر خلاف اظهارات خوسپ ماریا بارتومئو بود که در شروع جولای اعلام کرد مسی تا سال ۲۰۲۰ در بارسلونا می‌ماند.

دیروز خبری منتشر شد که منچسترسیتی ممکن است بتواند رقم فسخ قرارداد مسی (۳۰۰ میلیون یورو) را بپردازد. پپ گواردیولا، سرمربی تیم انگلیسی به این موضوع اشاره کرد و گفت‌: تنها تیمی که می‌تواند این رقم را بپردازد منچسترسیتی است.

این اتفاق پس از پیوستن نیمار به پاری ‌سن‌ ژرمن ممکن است رخ دهد چون باشگاه فرانسوی توانست با پرداخت ۲۲۲ میلیون یورو قرارداد مهاجم برزیلی را با بارسلونا فسخ کند.

به‌ نقل‌ از منابع معتبر از باشگاه بارسلونا تنها به یک دلیل تمدید قرارداد ستاره آرژانتینی انجام نشده است. مسئولان این تیمم هنوز یک تاریخ مناسب برای اعلام این موضوع پیدا نکرده‌اند. هر دو طرف برای تمدید قرارداد به توافق رسیده‌اند و تنها منتظرند که در یک تاریخ مناسب این اتفاق رخ دهد.

باشگاه نمی‌خواهد تمدید قرارداد مسی در فصل نقل‌ و انتقالات رخ دهد. با این شرایط به نظر می‌رسد که پس از ۳۱ آگوست (پایان فصل نقل و انتقالات) این موضوع اعلام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی