English

میثاقیان: نفت تیم خطرناکی است

سرمربی سیاه‌جامگان می‌گوید تمام بازی‌های لیگ برتر سخت و پرفشار هستند و به بازیکنانش تذکر داده که حق اشتباه ندارند.

میثاقیان: نفت تیم خطرناکی است

به گزارش خبرگزاری موج، دیدار تیم‌های سیاه‌جامگان و نفت تهران فردا (پنج‌شنبه) ساعت ۱۸:۳۵ در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد برگزار می‌شود. اکبر میثاقیان در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: تمام بازی‌ها سخت است و هیچ بازی آسانی نداریم. همگی پرفشار و سخت هستند. با تیم خطرناکی بازی داریم. نفت تیمی خوب است و امتیازات خوبی هم جمع کرده‌ است. بازی سختی در پیش داریم. بارها به بازیکنانم تذکر دادم که حق اشتباه ندارند. تساوی مقابل پرسپولیس شیرین بود اما دیگر تمام شده و بازیکنان جوانم باید با دقت کار کنند.

سرمربی سیاه‌جامگان تاکید کرد: توقع دارم تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند. سال‌های قبل که در ابومسلم بودیم، ورزشگاه پر می‌شد. اگر هواداران بیایند ما را خوشحال می‌کنند و به بازیکنان انرژی مضاعفی می‌دهند.

او در خصوص سن بالای بازیکنان نفت گفت: دفاع نفت دفاعی باتجربه است. جلوی چنین تیمی بازی کردن سخت است، آنها اشتباه نخواهندکرد. نباید خود را از پیش برنده فرض کنیم. هرکس در فوتبال بدود و بجنگد برنده است.

میثاقیان در ادامه بیان کرد: بابت برد دیروز (سه‌شنبه) باید به پدیده تبریک بگویم. ما هم تیم جوانی داریم و امیدواریم که بتوانیم مقابل نفت موفق باشیم.

سرمربی سیاه‌جامگان در خصوص اشتباهات داوری مربوط به دیدار با پرسپولیس عنوان کرد: هجمه سنگینی ایجاد شد اما متاسفانه زحمات بازیکنانم و مجموعه باشگاه زیر سوال رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه