English

حضور علی‌حسینی و رستمی در اردوی مازندران تیم ملی وزنه‌برداری

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری از اضافه شدن سعید علی حسینی و کیانوش رستمی به اردوی تیم ملی در مازندران خبر داد.

حضور علی‌حسینی و رستمی در اردوی مازندران تیم ملی وزنه‌برداری

به گزارش خبرگزاری موج، محسن بیرانوند در حاشیه لیگ برتر وزنه‌برداری از برگزاری اردوی تیم ملی در شمال کشور خبر داد و گفت: از جمعه اردوی سطح دریای تیم ملی وزنه‌برداری در یکی از شهرهای مازندران آغاز می‌شود. در این اردو قرار است سعید علی‌حسینی به جمع ملی‌پوشان اضافه شود. کیانوش رستمی هم به همراه دیگر ملی‌پوشان راهی شمال شده و در این اردو شرکت می‌کند. این اردو سه هفته در شمال برپا خواهد بود.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری درباره وضعیت ملی‌پوشان و این که قرار است سهراب مرادی در بازی‌های داخل سالن آسیا رکوردشکنی هم داشته باشد یا خیر؟ بیان کرد: طبق آن چه که برنامه‌ریزی کردیم جلو می‌رویم و شرایط خوب است. اولویت ما در بازی‌های داخل سالن آسیا برای سهراب مرادی کسب مدال طلا است و حالا نیم نگاهی هم به رکوردشکنی داریم. با این حال همه چیز بستگی به شرایط مسابقه دارد. با حذف رکوردهای ایلیا ایلین از جدول رکوردهای جهان، سطح رکوردها پایین‌تر آمده است و سهراب مرادی در اردوی ورزقان توانست حتی پنج شش کیلومتر بالاتر از رکوردهای جهان وزنه بزند با این حال همه چیز بستگی به شرایط مسابقه دارد.

او در پاسخ به این سوال که علت شرکت نکردن محمدرضا براری در لیگ برتر مصدومیت او بوده یا خیر؟ گفت: براری تازه برگشته و نمی‌خواهیم فشار زیادی به او وارد شود که دوباره آسیب‌دیدگی‌اش شدت پیدا کند.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در مورد شرایط لیگ هم گفت: لیگ به مربیان تیم ملی فوق‌العاده کمک می‌کند تا از وضعیت وزنه‌برداران باخبر شوند. البته برخی از تیم‌ها که سابقه طولانی هم در لیگ برتر وزنه‌برداری داشتند به علت دولتی بودن و این که مسوولان آن‌ها نخواستند دیگر در وزنه‌برداری باشند کنار رفتند. خیلی خوب می‌شود که بخش خصوصی وارد شود مانند بیمه رازی که با حضور در لیگ برتر باعث شد بچه‌های تیم ملی بدون تیم نباشند.

بیرانوند در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که اولویتش در بازی‌های داخل سالن چه چیزی است، تاکید کرد: ما هم به دنبال مدال و امتیاز هستیم. این رقابت‌ها مهم است بنابراین باید از همه جهات عملکرد خوبی داشته باشیم در غیر این صورت شاید دیگر فدراسیون نخواهد من به عنوان سرمربی تیم ملی فعالیت کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه